השוק

דוניץ מפרסמת טיוטת שטר נאמנות לסדרת אגרות חוב חדשה

חברת אחים דוניץ מודיעה היום על פרסום טיוטת שטר נאמנות לסדרת אגרות החוב החדשה ומסמך תמצית התניות בהנפקה וזאת כחלק מהליך השלמת האיחוד עם אלעד מגורים החדשה בע"מ
מערכת ice | 
רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה (צילום סיון פרג')
בדרכה להשלים את האיחוד עם אלעד מגורים החדשה, שלשום חברת האחים דוניץ בע"מ פרסמה כי היא בוחנת את האפשרות להחלפת אגרות החוב הקיימות של אלעד ישראל מגורים החדשה באגרות חוב מסדרה חדשה שתנפיק אחים דוניץ. 
חברת אחים דוניץ בע"מ מדווחת היום (ה') כי ההחלטה התקבלה וכי היום מפורסמים טיוטת שטר נאמנות לסדרת אגרות החוב החדשה ומסמך תמצית התניות בהנפקה.
כאמור לפני מספר חודשים החברות אוחדו וזמן קצר לאחר מכן דוניץ פרסמה את הדוחות הכספיים שלה. היקפי פעילות החברה טיפסו בחדות, שכן החברה הגדילה משמעותית את צבר הפרויקטים שלה מ-9 ל-28, מתוכם 6 בביצוע, והעמיקה את האחיזה בתחום ההתחדשות העירונית. מבין הפרויקטים המרכזיים מתחם ההסתדרות בגבעתיים, מתחם הצעירים ברמת השרון, מתחם האומנים בראשון לציון, המתחם הצפוני בפארק תל אביב, מתחם רוטשילד בחיפה ועוד.
 
לחברה כ- 11,500 יח"ד (כולל שותפים ובעלי קרקע) בשלבים שונים ברווח גולמי צפוי המסתכם בכ-3.4 מיליארד ש״ח. כ-470 יח"ד (כ-415 יח"ד חלק החברה) וכ-6,500 מ"ר בייעוד מסחר בשלבי אכלוס וביצוע. כ-6,200 יח"ד (חלק החברה כ-3,000 יח"ד) וכ-25 אלף מ"ר בייעוד מסחר ותעסוקה בפרויקטים שצפויים להתחיל בבנייתם ו/או בשיווקם בשנים 2023-2025, עם הכנסות צפויות של כ-10 מיליארד ש״ח ורווח גולמי צפוי של כ-2 מיליארד שקל וכ-3,400 יח"ד בפרויקטים בהליכי קידום תב"ע לבנייה ושיווק החל מ-2026.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה