השוק

השביתה בעיריות מחריפה: זה מה שייסגר משבוע הבא

"פורום ה-15", המאגד את הערים הגדולות והעצמאיות בישראל, הודיע כי מערך רישוי העסקים העירוני יושבת החל מיום ראשון כחלק מהחרפת המחאה נגד חוק ההסדרים
מערכת ice | 
עיריית תל אביב (צילום דוד שי, רישיון CC BY-SA 3.0 ויקימדיה)
"פורום ה-15", המאגד את הערים הגדולות והעצמאיות בישראל, הודיע היום (חמישי) כי מערך רישוי העסקים העירוני יושבת החל מיום ראשון כחלק מהחרפת המחאה נגד חוק ההסדרים. החלטה זאת מצטרפת להשבתת הפעילות של הוועדות המקומיות ומערכי התכנון והרישוי העירוניים.
חברי הפורום כוללים תל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים, חולון, הרצליה, רמת השרון, פתח תקווה, ראשון לציון, רעננה, נתניה, רחובות, כפר סבא, חיפה, חדרה, אשדוד, אשקלון ובאר שבע. 
 
"לאור העובדה שמשרד האוצר הניח אתמול על שולחן הכנסת את הצעת חוק ההסדרים (לקראת אישורה בקריאה ראשונה בתחילת השבוע הבא בכנסת), ללא שהורדו הפרקים הדרקוניים המאיימים על עתידו של השלטון המקומי בישראל (הלאמת ארנונה עסקית, הלאמת וריכוז סמכויות בתחום תכנון ובניה, תשתיות לאומיות, רישוי סביבתי ורישוי עסקים) הוחלט להמשיך בהשבתה המלאה של מערך התכנון ורישוי הבניה העירוני, כאשר החל מיום א' הקרוב (26/3) יושבת גם מערך רישוי העסקים העירוני", נאמר בהודעה של הפורום. 
"ככל והממשלה תמשיך בכוונתה לפגוע אנושות בשלטון המקומי בישראל, פורום ה-15 ישקול בקרוב החרפה נוספת של המאבק לתחומים נוספים", נאמר בנוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה