השוק

נקסטקום ממשיכה במגמה: הסכם נוסף לזרוע אנרגיה של הקבוצה

במסגרת ההסכם תקים נקסטקום אנרג'י, חברה נכדה של החברה, תחנת משנה חשמלית בעלת מתח נומינאלי של 22/161 קילו-ואט אשר תחובר למתקן להפקת חשמל מאנרגיה סולארית בגודל של כ-69MWAC
מערכת ice | 
חברת אנרגיה ישראלית (צילום shutterstock)
קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, מדווחת על הסכם נוסף במגזר האנרגיה עם קבוצת אנרג'יקס להקמת תחנת משנה חשמלית (תחמ"ש) בעמק זבולון בתמורה כוללת של כ-27 מיליון שקל. במסגרת ההסכם תקים נקסטקום אנרג'י, חברה נכדה של החברה, תחנת משנה חשמלית בעלת מתח נומינאלי של 22/161 קילו-ואט אשר תחובר למתקן להפקת חשמל מאנרגיה סולארית בגודל של כ-69MWAC.
מדובר בהסכם רביעי של נקסטקום הכולל הקמת תחנת משנה חשמלית בשלוש השנים האחרונות. במסגרת הסכמים קודמים הקימה נקסטקום כבר שלוש תחנות משנה חשמליות. ההסכם שנחתם אינו כפוף לתנאים מתלים. ביצוע השלב ההנדסי בפרויקט צפוי להתחיל באופן מיידי ולהימשך לאורך שנת 2023. במסגרת ההסכם, התחייבה נקסטקום אנרג'י למתן שירותי בדק ואחריות לפרויקט לתקופה של 24 חודשים לאחר סיום שלב ההקמה ומסירתו ליזם.
בחודשיים האחרונים דיווחה החברה כי נקסטקם אנרג'י חתמה על הסכם לתכנון, רכש והקמה של שלושה פרויקטים מסוג חווה סולארית (מתקני ייצור) משולבי אגירה עם קבוצת דוראל משאבי אנרגיה מתחדשת, בשלושה אתרים בישראל, בתמורה לסך כולל של כ-41 מיליון שקל, וכן להסכמים להקמת פרויקטים מסוג חוות סולאריות משולבי אגירה עבור משק אנרגיה בהיקף כולל של כ-40 מיליון שקל. כמו כן, דיווחה נקסטקום על זכיה במכרז של החשב הכללי לתכנון וביצוע פרויקטים של תשתיות תקשורת עבור משרדי הממשלה וגופים ממשלתיים שונים בהיקף שנתי חזוי של כ-25 מיליון שקלים ל-3 שנים עם אופציה של המזמין ל- 4 שנות התקשרות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה