השוק

דובי אמיתי: "הממשלה גוזרת משבר כלכלי עמוק על ישראל"

אמיתי דיבר בכנס אלי הורביץ: "ממשלת ישראל חייבת להבין כי תקציב שמעודד הגברת צריכה במקום ריסון אינפלציה ועידוד צמיחה, גוזר משבר כלכלי עמוק על מדינת ישראל"
מערכת ice | 
דובי אמיתי (צילום ארן דולב)
יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, דיבר היום (שלישי) בכנס אלי הורביץ לכלכלה וחברה ויצא בקריאה לממשלה: "תבלמו ואז תזניקו. נכון לעכשיו, הממשלה גוזרת משבר כלכלי עמוק על מדינת ישראל״.
אלו היו דבריו המלאים: "בשנת 2009 רוה"מ דאז וגם היום, בנימין נתניהו, הציג את עיקרי התכנית הכלכלית 'בלימה ותנופה', תוך שהוא מציין את החשיבות המיידית בבלימת נפילת המשק ומייד לאחר מכן- הזנקה כלפי מעלה. אולם, לצערי, התקציב וחוק ההסדרים שאושר בשבוע שעבר, מדמים יותר הדרדרות ללא בלמים לתהום של אינפלציה יחד עם ריבית גבוהה, וללא שום מנועי הצמיחה להם זקוק המשק לשלב הנסיקה והתאוששות מהמשבר העמוק.
 
ממשלת ישראל חייבת להבין כי תקציב שמעודד הגברת צריכה במקום ריסון אינפלציה ועידוד צמיחה, גוזר משבר כלכלי עמוק על מדינת ישראל. אם הממשלה לא תתעורר ותעדכן את מדיניותה, יוגברו הלחצים האינפלציוניים שיחייבו את המשך השימוש בכלי הריבית של בנק ישראל. במילים פשוטות - עוד גזרות קשות על כיסו של האזרח ושל המעסיק!
אני קורא לראש הממשלה נתניהו לקחת מנהיגות ולפעול מיידית ליצירת מנועי צמיחה למשק הישראלי. נשיאות המגזר העסקי מתחייבת להירתם לכל מהלך ולסייע בכל מהלך שכזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה