השוק

לפיד דוחק ביו"ר ההסתדרות להכריז על השבתת המשק

בשעה שעילת הסבירות מקודמת בכנסת, ראש האופוזיציה יאיר לפיד ויו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד רוקחים מהלך שעלול לעלות למדינה ביוקר. בעוד לפיד חותר להשבתת המשק, בר דוד טרם השיב להצעה ונענה לאתגר

דוד זולדן | 
יאיר לפיד, ארנון בר-דוד (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, אבשלום ששוני)
עילת הסבירות בקריאה שנייה ושלישית. נוכח המחאות בבירה והאיומים של ההסתדרות על שביתה במשק, נפגש יושב ראש ההסתדרות ארנון בר-דוד עם ראש האופוזיציה יאיר לפיד השנים דנו בנושא המהלכים לבטל את החקיקה אלא שלפיד דחק בבן דוד להחליט על שביתה במשק.
לפיד: ״מדינת ישראל נמצאת ברגעים גורליים ובמאבק על דמותה ונשמתה. חובתנו לעשות כל מאמץ כדאי לעצור את הטירוף ולהגיע להסכמות רחבות. אני מברך על מאמציו של יו״ר ההסתדרות, המתווה שהניחה ההסתדרות היא בסיס לשיח משותף״.
יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד השיב: ״אמשיך להפוך אבן על אבן ואפעל בכל כוחי בכדי לנסות למצוא את הפשרה הנכונה. אני קורא לשאר הגורמים לגלות מנהיגות אחראית.
בינתיים פורום העסקים פרסם כי: "הוחלט להיערך לשביתה במשק"
בהודעה שהוציא פורום העסקים נכתב בין השאר: "בדיון חירום עם פורום ראשי המשק הכולל כ-150 בכירים הוחלט להיערך לעצירת המשק. בעקבות הדיון הצפוי היום בהסתדרות, הוחלט בינתיים להמתין להחלטתם" נאמר בהודעת הפורום. "אנו מבהירים כי בכל מקרה – נעשה הכל, כולל השבתה על פי דין, בכדי למנוע חקיקה חד צדדית הפוגעת אנושות בכלכלה ומפרקת את צבא העם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה