השוק

לראשונה: חברה חוץ בנקאית תנפיק כרטיסי אשראי

התחרות בתחום כרטיסי האשראי עולה מדרגה, כשחברת STB תנפיק בישראל כרטיסי ויזה לתושבים חוזרים, עובדים זרים ועולים חדשים שנחשבים לסיגמנט אטרקטיבי אצל חברות האשראי; STB היא למעשה החברה החוץ בנקאית הראשונה שהיא גם לא חברת כרטיסי אשראי שתנפיק כרטיס

ניצן כהן |  2
כרטיסי אשראי (צילום shutterstock)
התחרות בתחום כרטיסי האשראי עולה מדרגה כשחברת STB שהיא חברה חוץ בנקאית וגם אינה חברת כרטיסי אשראי קיבלה את אישור ויזה להנפיק כרטיסי האשראי.
בשלב הזה מדובר בכרטיסי פריפייד כשפלח השוק אליו פונה החברה הוא של עולים חדשים, תושבים חוזרים ועובדים זרים. פלח שוק שנחשב לאטרקטיבי לחברות כרטיסי האשראי בשל העובדה יש חוקי איסור הלבנת ההון מכבידים על פלח האוכלוסיה הזה לפתוח חשבונות ולהעביר כסף באופן חופשי.
 
כאמור, הכרטיסים החדשים שיונפקו יהיו כרטיסי פריפייד נטענים - Visa Prepaid Reloadable. באמצעות אפליקציות מובייל של STB UNION, כרטיסים אלה יספקו למחזיקי הכרטיסים שירותי פרימיום במחירים תחרותיים, תוך הסתמכות על כל יתרונותיה של Visa , החל מהמרחב הגלובלי, המאפשר תשלומים ביותר מ-80 מיליון מיקומים ברחבי העולם ועד לחיבור עם 15,100 מוסדות פיננסיים ופינטקס ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות ובלמעלה מ-100 מיליון בתי עסק המכבדים Visa. הכרטיס מושק בימים אלה.
בנוסף לשירותי הנפקת כרטיסים, STB Union מציעה מגוון רחב של שירותים באמצעות האפליקציה שלה. משתמשים יכולים לבצע העברות בינלאומיות, המרות מטבע בשערים נוחים ולקבל גישה למידע מפורט על ההוצאות וההכנסות שלהם.
STB Union למעשה הופכת למנפיקה החוץ בנקאית הראשונה של כרטיסי Visa בישראל מזה למעלה מ-30 שנה, המהווה ציון דרך משמעותי באקוסיסטם של עולם התשלומים הישראלי. בנוסף, החברה משיקה יכולות עיבוד עסקאות עם הפוטנציאל להרחבת שירותים אלו לשותפים חיצוניים בעתיד.
גבריאל שימשילשווילי, מנכ"ל STB Union מסר: "יכולת הנפקת כרטיס חדש זה מייצגת את האבולוציה שלנו שבבסיסה טכנולוגיה חדשה וסטנדרט פִינְטֶק ממוקד לקוח. היא מאפשרת ללקוחותינו הנוכחיים והפוטנציאליים לגשת לחבילת שירותים מקיפה המספקת את צרכיהם בארץ ובחו"ל. בעתיד הקרוב, אנו מתכננים להרחיב את היצע הכרטיסים שלנו שיכלול כרטיסי אשראי וכרטיסים דיגיטליים, כמו גם להפוך את Apple Pay ו-Google Pay לזמינים עבור מחזיקי הכרטיס שלנו. בנוסף, אנחנו שואפים לשתף פעולה עם מוסדות פיננסיים וקמעונאיים כדי להקים עבורם תשתית לשירותי תשלום חדשניים".
גרי לסקי, מנכ״ל Visa ישראל, אמר: "אנחנו גאים לברך את STB Union כמנפיק חדש בשוק הישראלי, באמצעות שרות כרטיסי ה Pre paid – שלנו.  Visa היא מערכת גלובלית המשרתת את כולם בבטיחות מירבית והיא מחוייבת לכך שלכל אחד צריכה להיות יכולת ונגישות לקחת חלק בכלכלה העולמית, ללא קשר למצבו הפיננסי או מעמדו הסוציו-אקונומי. השותפות עם STB Union עומדת בקנה אחד עם המחויבות שלנו לספק לכל מי שאין לו חשבון בנק בישראל, גישה לשירותים פיננסיים, ולעזור לו בהעברת כספים בטוחה"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כדאי לבדוק נתונים לפני שמפרסמים
    איש אחד 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראה ערך פייוניר Payoneer
    סגור
  • 1.
    הבדל גדול!
    אנצי! 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הבדל גדול בין מי שמנפיק כרטיס אשראי לבין מי שאחראי על העסקאות.2 דברים שונים!
    סגור