השוק

מניף מציגה רווח של למעלה מ-58 מיליון ש"ח מתחילת השנה

חברת מניף הפועלת בתחום האשראי מפרסמת את הדוחות הכספיים שלה לרבעון השני של השנה, ממנו עולה כי חלה עלייה ברווח של החברה לעומת התקופה המקבילה אשתקד
מערכת ice | 
מאור דואק (צילום מניף שירותים פיננסיים)

חברת מניף הפועלת בתחום האשראי החוץ בנקאי ליזמים בתחום הנדל"ן ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב פרסמה היום את הדוחות הכספיים של החברה לרבעון השני של השנה ולמחצית הראשונה של שנת 2023. החברה מציגה רווח נקי של 30.1 מיליון שקל ברבעון השני של השנה ו-58.3 מיליון שקל במחצית השנה הראשונה של 2023.

במהלך הרבעון השני של השנה, גדל תיק האשראי בהיקף של 125 מיליון שקל ועומד נכון לסוף חודש יוני על סך של 2,439 מיליון שקל. התשואה על ההון העצמי של מניף ברבעון עמדה על שיעור של 34.3% במונחים שנתיים. ברבעון השני של החברה, ההכנסות צמחו ועמדו על סך של 80.5 מיליון שקלים, גידול של 14% ביחס לרבעון הראשון של השנה. במחצית הראשונה של 2023 ההכנסות צמחו ועמדו על 151 מיליון שקל. גידול של 104% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

ברבעון השני של 2023 חל גידול ברווח הפיננסי שהסתכם בסך של 31 מיליון שקל לעומת 29.3 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה. במחצית הראשונה של השנה, הרווח הפיננסי הסתכם בסך של 60.3 מיליון שקלים, גידול בשיעור של 60% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

מאור דואק מנכ"ל מניף מסר: "החברה ממשיכה לעמוד ביעדים השונים וממשיכה להציג גידול בהכנסות וברווחיות ברבעון הנוכחי, בדומה לרבעונים קודמים. החברה ממשיכה להציג צמיחה בתיק הלקוחות שלאור תנאי השוק הקיימים נעשית באופן מתון תוך שמירה על שמרנות ניהולית ובחינה מהודקת של פרויקטים חדשים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה