השוק

ביל גייטס מציל את מותג הבירה: רכש מניות בכ-100 מיליון דולר

ביל גייטס רכש 1.7 מיליון מניות בשווי שוק של 95 מיליון דולר של מותג הבירה האמריקאי באד לייט, זאת לאחר תקופה ארוכה שהמותג נמצא בקריסה של ממש אחרי שהערך שלו צנח בכ-5 מיליארד דולר, בעקבות שיתוף הפעולה עם הטרנסג'נדרית דילן מולבני
מערכת ice | 
דילן מולבני (צילום אינסטגרם/ דילן מולבני, freepik, shutterstock)
ביל גייטס רכש 1.7 מיליון מניות בשווי שוק של 95 מיליון דולר של מותג הבירה האמריקאי באד לייט, זאת לאחר תקופה ארוכה שהמותג נמצא בקריסה של ממש אחרי שהערך שלו צנח בכ-5 מיליארד דולר.
למעשה, הקריסה הגדולה של מותג הבירה האמריקאי החלה כאשר הוא הכריז  על שיתוף פעולה עם הטרנסג'נדרית דילן מולבני. שבועיים לאחר שהחל שיתוף הפעולה בחודש אפריל האחרון, שווי השוק של המותג ירד בכ-5 מיליארד דולר, -132.38 מיליארד דולר ל-127.13 מיליארד דולר.
הנפילה הגיעה אחרי ששמרנים נוצרים יצאו נגד החברה וקראו לא לקנות את המוצרים שלה, בעקבות שיתוף הפעולה כאמור עם הטרנסג'נדר בן ה-26, שמחזיק בלא פחות מ-10 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. מולבני עצמה לא נשארה חייבת ויצאה נגד כל אותם המבקרים, והאשימה אותם בכך שהם תוקפים אותה רק בגלל שהיא "מטרה קלה".
עוד טענה כי השמרנים עושים זאת במטרה לפוצץ את קהילת הטרנסג'נדרים בארצות הברית. מולבני פרסמה סרטונים ותמונות ברשתות החברתיות המקדמים את הסכם החסות שלה עם באד לייט, שייצרה פחיות עם דמותה של מולבני כחלק מהשותפות של הצדדים. על פי דיווחים בארצות הברית, מולבני מרוויחה מעל מיליון דולר בעקבות הסכמי החסות שלה עם באד לייט, וכמו כן גם עם נייקי וקייט ספיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה