השוק

למען המגזר העסקי: ההסתדרות הלאומית תומכת במתווה של משרד הכלכלה

שר הכלכלה ניר ברקת ויו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי נפגשו על מנת לדון על מתווה שר הכלכלה, אשר מאפשר את שרידות המגזר העסקי במלחמה ואשר מגדיל את הפיצוי לעסקים בשל הפגיעה במחזור שלהם
מערכת ice | 
השר ברקת ויואב שמחי (צילום ללא)
בתום פגישה עם שר הכלכלה ניר ברקת, יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי מברך על מתווה שר הכלכלה, אשר מאפשר את שרידות המגזר העסקי במלחמה ואשר מגדיל את הפיצוי לעסקים בשל הפגיעה במחזור שלהם. 
המודל המוצע ע״י משרד הכלכלה, בתוספת תיקוני ההסתדרות הלאומית יכלול את כלל העובדים וייצר רציפות תעסוקתית לעובדים במקום קטיעת יחסי עבודה כפי שידענו בתקופת הקורונה. כארגון עובדים, הדבר המרכזי מבחינתנו זה שמירה על עובדים במעגל התעסוקה ומניעה של הוצאת עובדים לחל"ת. 
 
שמחי הוציא מכתב היום שמברך את מתווה שר הכלכלה וקורא לאמץ אותו, בתיקונים קלים. כך למשל דורש יו"ר ההסתדרות הלאומית, להחיל את המודל על עסקים בעלי מחזור של 400 מיליון ש״ח ומעלה, אי הוצאת עובדים לחל״ת, הבטחת הפרשות פנסיוניות לעובדים והמודל יחול גם על עובדים לאחר גיל פרישה.
החל מתחילת מלחמת חרבות ברזל, שר הכלכלה ברקת, נפגש עם גורמים רבים במשק על מנת להעניק את הכלים והסיוע הטוב ביותר למען המגזר העסקי בפרט ולמען הכלכלה בידראל בכלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה