השוק

דווקא עכשיו: עמותת אלו"ט מגייסת מעל 100 עובדים

בזמן שבחברות וארגונים רבים מפטרים או מוציאים לחל"ת, בעמותת אלו"ט מגייסים עובדים רבים נוספים דווקא בעת זו

מערכת ice |  1
דדי עטאס (צילום עמותת אלו"ט)
בזמן שבחברות וארגונים רבים מפטרים או מוציאים לחל"ת והצפי הוא שעשרות אלפים עובדים במשק יאבדו את עבודתם ומקור פרנסתם, בעמותת אלו"ט מגייסים בימים אלה עובדים למעל 100 משרות ברחבי הארץ.
בין המשרות שאלו"ט מציעה: מדריכים.ות בבתים לחיים (הוסטלים) של אלו"ט ברחבי הארץ, אנשי ונשות מקצוע במקצועות הטיפול עבור המסגרות השונות לילדים ובוגרים של העמותה (קלינאיות תקשורת, מרפאות בעיסוק, מטפלים רגשיים ועוד) עובדי מטה ועוד.
באלו"ט מקווים שהתקופה הנוכחית תאפשר לעמותה לפנות לקהלים חדשים, כולל לעובדים שאולי לא חשבו לפני כן בכיוון, ולעזור להם להיקלט בארגון מוביל מקצועית ויציב תעסוקתית. 
לדברי דדי עטאס, מנכ"ל אלו"ט: "מאז ומתמיד ההון האנושי באלו"ט עומד בראש סדר העדיפויות של הנהלת הארגון. לאורך עשרות שנות פעילותינו תמיד דאגנו לשמור על העובדים שלנו וסיפקנו להם בטחון תעסוקתי גם ובעיקר בעיתות משבר".
בנוסף אמר: "עשינו זאת בעבר בסבבי הלחימה הרבים וכמובן בתקופת הקורונה. היום במצב של חוסר וודאות אנו מספקים סביבת עבודה יציבה ותומכת. על רקע הפיטורים הנרחבים עליהם אנו שומעים מידי יום וחוסר הוודאות במשק, העבודה באלו"ט מציעה יתרונות כמו יציבות תעסוקתית, הכשרות מקצועיות, ותנאים טובים למתאימים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לגמרי
    עגור 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוט זה בית שני, יכול להגיד שגם בתקופת הקורונה ועכשיו במלחמה, העסק עובד כמו שעון מה שחשוב לעובדים וגם לציבור האוטיסטים חשובה להם היציבות והמשענת של העובדים.
    סגור