השוק

עם הון עצמי של 367 מיליון שקל: מגמת השיפור של אפי קפיטל נמשכת

אחת מחברות הנדל"ן המפתיעות היא אפי קפיטל נדל"ן, שממשיכה במגמה ומדווחת על גידול בקצב המכירות במחצית השנה השנייה, לעומת הראשונה. בנוסף, דיווחה כי את הרבעון השלישי היא סיימה עם הון עצמי של 367 מיליון שקל
מערכת ice | 
אפי שקדי (צילום טל גבעוני)
חברת הנדל"ן אפי קפיטל פרסמה היום (רביעי) את תוצאותיה הכספיות לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023. החברה מדווחת כי נרשמו עליות במכירות ומגמת השיפור של החברה נמשכת.
על פי דיווחי החברה, באמתחתה מלאי בביצוע כיום של 1,941 יח"ד, מתוכן נותרו למכירה 293 יח"ד בלבד, כאשר 216 מתוכם נפתחו לשיווק לפני מספר חודשים ומיועדים למסירה רק לקראת סוף שנת 2026.
החברה דיווחה כי ברבעון השלישי היא מכרה 128 יח"ד, לעומת 29 יח"ד בלבד במחצית השנה הראשונה. לדברי החברה, הדבר התאפשר לאור פתיחת שני פרויקטים לשיווק, אפי על הפארק בנהריה ואפי בעיר היין אשקלון שלב ג'. החברה גם ציינה שלאחר תקופת הדו"ח קיימות הרשמות (שאינן מחייבות) לרכישה של עוד 40 יח"ד נוספות בפרויקטים שונים.
אפי קפיטל סיימה את התקופה עם הכנסות של כ- 327 מיליון ש"ח בדוח המאוחד (לא כולל חברות כלולות) ורווח גולמי של כ-79 מיליון שקל, חלק החברה ברווחי חברות מוחזקות הסתכם בכ-15 מיליון שקל. הרווח הנקי הסתכם ברבעון בכ-20 מיליון שקל ובתשעת החודשים בכ-68 מיליון שקל. החברה סיימה את הרבעון עם הון עצמי של כ-367 מיליון שקל.
אפי שקדי, מנכ"ל אפי קפיטל נדל"ן מציין: "חוזקה של החברה הוא למכור דירות גם בתקופה בה יש האטה בענף, במיוחד בשל מלחמת 'חרבות ברזל'. הדירות שהחברה מוכרת הן ברמות מחירים ממוצעות של מתחת לכ-2 מיליון שקל מה שמאפשר גמישות למול קהלי היעד השונים של החברה ברמות מחיר סבירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה