השוק

סטארבאקס תחת חרם? התרגיל של העולם המוסלמי נחשף

מתברר שבזמן שהפעילים פרו פלסטינים גורמים לנזקים עצומים ברחבי העולם לסניפים של סטארבאקס בגלל התמיכה לכאורה בישראל, הסניפים של הרשת בערים המרכזיות בעולם הערבי מלאים והרשת עובדת כרגיל.
מערכת ice |  1
סטארבקס (צילום shutterstock, יוטיוב/ NBC News)
סטארבאקס, אחת מהרשתות הגדולות בעולם ורשת בתי הקפה הגדולה בעולם, עומדת להמשיך לנטוש את העולם הערבי ועל פי דיווח חדש, בגלל החרם שהופעל עליה היא סוגרת את כל הסניפים שלה בירדן. אבל האם החרם באמת השפיע עליה בעולם הערבי?
מתברר שבזמן שהפעילים פרו פלסטינים גורמים לנזקים עצומים ברחבי העולם לסניפים של סטארבאקס בגלל התמיכה לכאורה בישראל, הסניפים של הרשת בערים המרכזיות בעולם הערבי מלאים והרשת עובדת כרגיל.
 
בעיתונים במרוקו דווח כי רשת סטארבאקס הודיעה שהיא עוזבת את ירדן באופן רשמי וסוגרת את עשרות הסניפים שלה במדינה, עקב היעדר רווחיות, כסיבה רשמית. אגב, גם רשת האופנה H&M מפסיקה פעילות בירדן.
על פי הדיווחים, מאז ה-7.10, יום הטבח של חמאס שפתח את מלחמת 'חרבות ברזל', הוכרז חרם בירדן על מותגים בינלאומיים שיש להם סניפים או כל קשר בישראל, מה שהביא לכך שסניפים רבים פשוט עומדים ריקים ותחת חרם צרכני.
על פי נדב בורנשטיין מקשת 12, ההחלטה התקבלה "בתגובות אוהדות בפורומים הפרו פלסטינים, אבל היו מי שציינו את המחיר שתשלם הכלכלה הירדנית: מעל 15,000 עובדים צפויים למצוא את עצמם ללא משרה. וכרגיל אני אומר - לתמוך במי שתומך בנו. לתת קונטרה לחרמות האנטי ישראליים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרם סטאר באקס
    יפה 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוב התנהלות מנהיגותית ילדותית שעומדת אחריה נקמה ושנאה! אילו מנהיגי העולם (לא מבינה למה צריכים שליט בחברה עם חוקים, שיהיה) היו מונעים מאהבה אמיתית וכינה של בני עמם, היו נזהרים קודם כל, מלפגוע במקור הכנסתם של משלמי המיסים שלהם. ועוד מדובר במספר כל כך גדול של עובדים. כלכלה טובה, זו כלכלה שיש בה שוק חופשי, תחרות, חופש ביטוי, ההתערבות הממשלתית מוגבלת. רק שלא ישלחו אלינו את העובדים שלהם לבנות את עזה כפועלי העתיד.
    סגור