השוק

אורביט תספק תקשורת לווינית בהיקף 3.6 מיליון דולר לפלטפורמה צבאית

החברה מדווחת על הזמנה נוספת למערכות תקשורת לוויינית עבור פלטפורמה צבאית ימית מאינטגרטור אירופאי מוביל. הזמנה זו מתווספת לכמה הזמנות בהיקף משמעותי עליהן דיווחה לאחרונה. המנכ"ל דניאל אשחר: "נמשיך לפעול ביתר שאת לטובת המשך הצמיחה שלנו כחברה מובילה בתחומה"
מערכת ice | 
לווין (צילום pixabay)
אורביט טכנולוג'יס (ת"א: ארביט) מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית הודיעה היום (ראשון) כי קיבלה הזמנה נוספת מאינגטרטור אירופאי מוביל, הכוללת מערכות תקשורת לווינית עבור פלטפורמות צבאיות ימיות חדשות בסך כולל של כ-3.6 מיליון דולר. אספקת המערכות, אשר יספקו לצי  קישוריות לוויינית רציפה על גבי פס רחב, צפויה להתחיל במהלך שנת 2026.
ההזמנה כוללת את מערכות ה-OceanTRx4  של אורביט אשר תספקנה קישוריות לוויינית רציפה במגוון תדרים לספינות צי אירופאי מוביל. הזמנה זו מתווספת למספר הזמנות בהיקף משמעותי עליהן דיווחה החברה לאחרונה אשר כוללת חתימה על הסכם מסגרת עם חיל האוויר האמריקני בהיקף של כ- 16.5 מיליון דולר לאספקת שירות למערכות תקשורת הפנים ושדרוג יחידות ההפעלה במערך מטוסי ה-135-KC.
 
כמו כן, לאחרונה דיווחה החברה על קבלת הזמנות ממשרד הביטחון הישראלי לאספקת מערכות תקשורת מתקדמות בהיקף של כ-16.6 מיליון דולר. דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט, מסר: "אנו מסיימים את שנת 2023 עם כמה הזמנות משמעותיות ושמחים על בחירתו החוזרת של אינטגרטור אירופאי ביטחוני מוביל לרכוש את המערכות המובילות של אורביט. אנו רואים בבחירתו החוזרת של הלקוח במוצרי אורביט כאישור נוסף לכך שמוצרי התקשורת הלוויינית הימיים של החברה הינם המתקדמים ומהמובילים בעולם".
"נמשיך לפעול גם בשנה הבאה ביתר שאת לבניית צבר הזמנות משמעותי לטובת המשך הצמיחה שלנו כחברה מובילה בתחומה". מערכת OceanTRx 4 היא מערכת תקשורת לוויינית המיועדת לפלטפורמה ימית ותומכת במגוון תצורות של מערכות אנטנה בקוטר 1.15 מטר, הפועלות בתדרים  Ku, X ו Ka. מערכת  OceanTRx 4 תוכננה להתקנה, תחזוקה ושדרוג מהירים ונוחים, והיא משלבת ביצועי RF וזמינות מערכת יוצאי דופן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה