השוק

קבוצת ברן תעבור ידיים? זה המכשול האחרון שעומד בדרך

חברת ההנדסה ברן בדרך לעבור ידיים? המיליארדר הרוסי אלכסנדר נסיס המחזיק בבעלות 30% מהחברה יחד עם אשתו, במו"מ למכירת אחזקותיו בחברה בשווי 55 מיליון שקל, כאשר העסקה תצא לפועל במידה ומאיר דור המחזיק ב-21% מהמניות לא יסרב לכך
מערכת ice | 
איציק פרנק, מנכ"ל קבוצת ברן (צילום יח"צ, shutterstock)
המיליארדר הרוסי אלכסנדר נסיס נמצא במו"מ למכירת חלקו בבעלות חברת ההנדסה ברן, כך מדווח בדה מארקר, נסיס מחזיק ב-30% ממניות החברה בשווי מוערך של 55 מיליון שקל יחד עם אשתו יוליה. בעל השליטה הנוסף מאיר דור מחזיק ב-21% מהמניות בשווי של 38 מיליון שקל.
על פי ההסכם שנחתם בין מאיר דור לנסיס עם כניסתו של האחרון לבעלות ב-2013 שני הצדדים מחזיקים בזכות הסירוב הראשונה במקרה של משקיעים חיצוניים שמעוניינים לרכוש חלקים בחברה. כך שהעסקה הפוטנציאלית בין הרוכש לנסיס תלוי בכך שדור לא ישתמש בזכות הסירוב שלו למכירה.
כזכור לפני כחודש חתמה חברת הבת על תוספת להסכם מתאריך ה-6 בינואר 2022 בו עדכנה החברה על התקשרות של ברן ישראל בע"מ על הסכם תכנון ביצוע במתכונת Key Turn עם חברה תעשייתית מובילה בישראל, לפיו תבצע חברת ברן עבור הלקוח, תכנון, רכש, הקמה והרצה של מתקן תעשייתי אקולוגי לטיפול בפליטות לאוויר. 
 
קבוצת ברן הינה חברת ההנדסה הגדולה בישראל המעניקה פתרונות הנדסה לניהול ותכנון של תשתיות מבנים, תעשיה וטכנולוגיה הפועלת בישראל ובחו"ל. פעילות הליבה של הקבוצה הינם ניהול, תכנון והקמה של פרויקטים מורכבים  בתחומי התשתית, בנייה ותעשיה משולבי מערכות, אנרגיה, חקלאות ומים, בארץ ובחו"ל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה