רכילות עסקית

בגיל 79: זה הצעד המפתיע שהחליט לעשות רון חולדאי

אל רשימת האורחים המפתיעים בהצגת ה-400 של 'אפס ביחסי אנוש' על הבמה בבית ליסין, הצטרף גם ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שעלה לבמה לבוש מדים לסצנה משותפת עם כוכבי המחזה מגי אזרזר, משי קלינשטיין ורון שחר
מערכת ice | 
רון חולדאי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, חן חייק, מתוך אתר פיקיויקי)
ההצגה "אפס ביחסי אנוש" שהיא חלק חשוב מהרפרטואר של תיאטרון "בית ליסין", חגגה את ההצגה ה-400 שלה שהתקיימה ביום שלישי האחרון לעיני קהל חם במיוחד ומי שהגיעה לציין זאת על הבמה בהופעת אורח מפתיעה במיוחד היא אחת מכוכבות הסרט המקורי, השחקנית שני קליין.
קליין כזכור, שיחקה את הקצינה רמה בסרט שהיה לאחת ההצלחות הגדולות של הקולנוע בשני העשורים האחרונים. קליין עלתה לבושה לבמה במדי צה"ל ממש כמו בסרט, ואף קיימה דיאלוג עם שחקנית ההצגה מעין תורג'מן, שמילאה את תפקידה של רמה, אותו היא ביצעה.
 
הפתעה נוספת הייתה מיה דגן, שמשחקת את מפקדת הבסיס בסדרה "המפקדת", בהצגה היא מילאה את התפקיד של המפקדת של משי קליינשטיין, ולעיני הקהל ביצעו את שיר הפתיחה לסדרה "השיר שלנו".
רק רגע, זה לא נגמר, אל רשימת האורחים המפתיעים על הבמה הצטרף גם ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שעלה לבמה לבוש מדים לסצנה משותפת עם כוכבי המחזה מגי אזרזר, משי קלינשטיין ורון שחר. בגיל 79 מראה חולדאי שהוא חיית במה אמיתית ושאולי יש לו קריירה גם ליום שאחרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה