רכילות עסקית

כמה שווה בילי אייליש? הזמרת האהובה נחשפת

אחת הזמרות הפופולאריות בשנים האחרונות בעולם, בילי אייליש, מעוטרת כמעט בכל פרס אפשרי בתחומה במוזיקה, לצד היותה דמות אהובה ואישיות מסקרנת, היא משחררת את אלבומה השלישי. יצאנו לבדוק, כמה כסף בילי אייליש שווה?
מערכת ice | 
בילי אייליש (צילום פייסבוק/ בילי אייליש)
בילי אייליש אחת הזמרות המצליחות בעולם בשנים האחרונות, כאשר פרצה לעולם המוזיקה ב-2016, כשהייתה בת 16 בלבד וכבר נכנסה לתודעה בתעשייה עם הסינגל "Ocean Eyes". מאז, לאייליש יצאו שני אלבומים שזכו להצלחה ברמה משוגעת ובנתה לעצמה כמויות מעריצים עצומות, בילי אייליש עושה מוזיקה ייחודית המתאפיינת בקולה העדין והנעים לצד הפקות מיוחדות. לפני מספר חודשים, אייליש הצהירה על אהבתה לנשים ויצאה מהארון כבי סקסואלית.
היא זכתה במספר פרסים ומועמדויות, כולל תשעה פרסי גראמי ,שישה פרסי מוזיקה בווידאו של MTV , שלושה פרסי בילבורד , שלושה פרסי ברית , שני פרסי בחירת העשרה , ארבעה פרסי ניקלודיאון לילדים , שני פרסי גלובוס הזהב. פרסים , ושני פרסי בחירת העם , כמו גם שני פרסי אוסקר (אוסקר). 
היום, (שישי) בילי אייליש שחררה את אלבום הסטודיו השלישי שלה, "Hit Me Hard And Soft".
יצאנו לבדוק, כמה שווה בילי אייליש?
בילי היא אחת מהמוזיקאיות בעלי השכר הגבוה ביותר בעולם. בין יוני 2019 ליוני 2020, היא הרוויחה 50 מיליון דולר. בערך 25 מיליון דולר מהרווחים שלה הגיעו מאפל, ששילמה לבילי עבור סרט תיעודי על חייה. היא הייתה מרוויחה אפילו יותר כסף בשנת 2020 אילו סיבוב ההופעות שלה לא היה מבוטל בגלל הקורונה.
באפריל 2019 השיקה בילי ליין בגדים בשיתוף האמן היפני Takashi Murakami (שביים כמה מהקליפים של בילי). בערך באותו זמן, בילי הופיעה בסדרת פרסומות עבור Adobe Creative Cloud.
לבילי יש יותר מ-119 מיליון עוקבים באינסטגרם, 7 מיליון עוקבים בטוויטר, 47 מיליון עוקבים ביוטיוב וכמעט 2 מיליון עוקבים ב-SoundCloud.
"בית אייליש" בהיילנד פארק נקנה על ידי המשפחה של בילי ב-2002 תמורת 240,000 דולר וכיום מוערך בשווי 800,000 דולר. הבית ששטחו 1,208 רגל מרובע כולל שני חדרי שינה וחדר רחצה אחד. ב-2019, כשהיא עדיין הייתה רק בת 17, בילי שילמה 2.3 מיליון דולר עבור נכס בחווה בגלנדייל, קליפורניה.
בסך הכל, בילי אייליש מוערכת בכ-53 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה