רכילות עסקית
בפעם השלישית ברציפות: מור שירותי בריאות חוגגת הישג ענק
מור שירותי בריאות, רשת המרכזים הרפואיים-דיאגנוסטיים, זכתה בפעם השלישית ברציפות בתואר "מותג על" בישראל על ידי ארגון Superbrands. יורם סגל, מנכ"ל רשת מור: "שמחים ליהנות מאמון הציבור כמותג על בישראל"

מור שירותי בריאות, רשת המרכזים הרפואיים-דיאגנוסטיים המשמשת כחברת הבת של קופת החולים כללית, חוגגת הישג מרשים. החברה הישראלית זכתה השנה בפעם השלישית ברציפות בתואר "מותג על" בישראל על ידי ארגון סופרברנדס, (Superbrands). הארגון מכתיר בכל שנה את המותגים המצליחים של ישראל, אשר הפגינו הצטיינות מיתוגית ושיווקית בשוק המקומי.
יורם סגל, מנכ"ל רשת מור שירותי בריאות, מסר: "אנו שמחים לזכות שנה שלישית ברציפות וליהנות מאמון הציבור כמותג על בישראל. הנהלת מור ועובדי החברה פועלים ללא לאות להרחיב את השירותים המצוינים של מור ולהנגישם לכלל האוכלוסייה בדגש על הפריפריה, תוך מאמץ מתמיד לשיפור השירות".
בן רון, סמנכ"ל השירות והשיווק של רשת מור שירותי בריאות, הצטרף לדבריו של סגל והוסיף: "אנו נרגשים וגאים על הזכייה. כחלק ממאמצינו המתמשכים לשפר את השירות הכנסנו יותר ויותר שירותים דיגיטליים כדי לקצר למינימום את זמני ההמתנה ולייעל את השירות".

בתמונה: יורם סגל, מנכ"ל מור ובן רון, סמנכ״ל השיווק והשירות. (צילום: דוברות מכון מור)
בהמשך דבריו, סיפר רון על פעילותה של רשת שירותי הבריאות במהלך השנה: "לאחרונה אף פתחנו מרכזי פענוח חדשים לבדיקות CT וממוגרפיה כך שלקוחות יקבלו תשובה תוך ימים בודדים מביצוע הבדיקה. מהלכים רבים נוספים מתוכננים לשנה הקרובה".
מור, רשת שירותי הבריאות, המוגדרת כאחת מהגופים הרפואיים הדיאגנוסטיים הגדולים בארץ, מתמחה במתן שירותי אבחון, בירור וטיפול רפואי, בדיקות סקר תקופתיות, רפואה תעסוקתית, חיסונים לנוסעים לחו"ל ושלל בדיקות רפואיות שונות נוספות. למור קיימים 23 מרכזי שירות רפואי אשר פרוסים בכל רחבי הארץ, בהם מטופלים יותר ממיליון ישראלים בשנה.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה