רכילות עסקית

נחשף: זה מותג המזגנים הישראלי שהוכתר כנותן השירות הטוב ביותר

תדיראן זכתה בתחרות למצוינות בשירות וחווית לקוח לשנת 2025. נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של קבוצת תדיראן: "הזכייה הזו היא עדות לכך שבחרנו בדרך הנכונה, שירות אמיתי שמתחיל באנשים ומגיע עד ללקוח"
מערכת ice | 
תחרות המיל למצוינות (צילום ליאת מנדל)
קבוצת תדיראן מציינת הישג מרשים: החברה הישראלית זכתה אמש (חמישי) במקום הראשון בקטגוריה היוקרתית ביותר – "השירות כשותף אסטרטגי" במסגרת תחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח 2025.
מדובר בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), שנערכת זו השנה ה-22, היא התחרות המובילה בישראל לקידום המודעות לשירות מצטיין ולהוקרת ארגונים שביצעו מהלכים יוצאי דופן בתחום. 

(צילום: ליאת מנדל)
תדיראן הציגה בתחרות את הקייס "תדיראן אקסטרה: הופכים את המתקינים לשגרירים ומביאים את השירות לשיאים חדשים", מהלך שביסס את מעמד המתקינים כשותפים אסטרטגיים לחוויית השירות והעצים את תרומתם ללקוחות הקצה. בגמר התמודדה החברה מול AIG ומכון מור וזכתה במקום הראשון.
נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של קבוצת תדיראן, מסרה: "הזכייה במקום הראשון היא הישג משמעותי שמוכיח ששירות הוא לא סיסמה אלא דרך חיים. הזכייה הזו היא הרבה מעבר לפרס – היא עדות לכך שבחרנו בדרך הנכונה, שירות אמיתי שמתחיל באנשים ומגיע עד ללקוח. הצלחנו להפוך את רשת המתקינים שלנו לשותפה אסטרטגית אמיתית, ואני גאה בצוותים שלנו שמוכיחים יום אחרי יום ששירות יכול להיות יתרון תחרותי אמיתי".
בחודש שעבר תדיראן פרסמה את הדו"ח הרבעוני לשנת 2025. על פי הנתונים, הכנסותיה גדלו בכ-7.7% והסתכמו בכ-479.3 מיליון שקלים, לעומת כ-445.1 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA ברבעון גדל בכ-6.9% והסתכם לכ-39.9 מיליון שקלים (שיעור של כ-8.3%), לעומת כ-37.3 מיליון שקלים (שיעור של כ-8.4%) ברבעון המקביל בשנה שעברה. ההפסד ברבעון הסתכם לכ-43.7 מיליון שקלים, זאת לעומת רווח נקי של כ-0.6 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה שעברה.
תזרים המזומנים מפעלות שוטפת התסכם בכ-22.5 מיליון שקלים, לעומת כ-3.2 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. ההון העצמי ליום ה-30 ביוני 2025 הסתכם בכ-460.1 מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה