רכילות עסקית

אחרי 27 שנות זוגיות: ביל גייטס ואשתו מלינדה מתגרשים

הזוג שנישא ב-1994 אחרי 7 שנות היכרות, הודיע על פרידה שתכנס לתוקף על פי חוזה שהשניים חתמו עליו, בלי קשר לבקשה להכיר בגירושים. הפעילות הפילנתרופית לא תפגע כפי שהבטיחו, אך הקשר הזוגי הגיע לקיצו
כפיר אדר |  2
ביל ומלינדה גייטס (צילום אינסטגרם)
אחד הזוגות היציבים בעולם העסקים, ביל ומלינדה גייטס, מתגרשים אחרי 27 שנות נישואין. הצהובון TMZ השיג את מסמכי הגירושין ובהן צויין כי מלינדה היא זו שהגישה את הבקשה וציינה כי הנישואין נסדקו באופן בלתי הפיך. המסמך מבקש מהשופט לפסוק את הנישואין שהסתיימו "החל מהתאריך בחוזה הפרידה".
חוזה זה אינו נכלל בהגשת הבקשה לגירושין, אך ככל הנראה הם נפרדו בשלב מסוים קודם לכן וחתמו על מסמך משותף. מסמכי הגירושין מבהירים כי אין מניעה והסיבה לכך היא שעל פי ההגשה ההסכם הכתוב היחיד שלדבריהם נוגע לגירושין הוא הסכם הפרידה. באופן לא מפתיע, מלינדה אינה מבקשת שום תמיכה זוגית או כלכלית. הם מבקשים שתאריך המשפט יהיה באפריל 2022, אך כמעט בוודאות העניין יוסדר ללא משפט.
בהצהרה משותפת ביום שני הודיעו בני הזוג כי קיבלו החלטה על סיום נישואיהם ואמרו: "במהלך 27 השנים האחרונות גידלנו שלושה ילדים מדהימים ובנינו קרן הפועלת בכל רחבי העולם כדי לאפשר לכל האנשים לנהל חיים בריאים ויצרניים. אנו ממשיכים לחלוק אמונה במשימה זו ונמשיך בעבודתנו יחד בקרן, אך אנו כבר לא מאמינים שנוכל לצמוח יחד כזוג בשלב הבא של חיינו".
ביל ומלינדה החלו לצאת בשנת 1987 לאחר שנפגשו בתערוכה בניו יורק, והיא המשיכה לעבוד בשיווק עבור מייקרוסופט ומונתה למנהלת הכללית של מוצרי מידע בתחילת שנות ה-90. בני הזוג נישאו ב-1 בינואר 1994 בהוואי ומלינדה עזבה את החברה בשנת 1996 כדי להתמקד בהקמת משפחתם. לביל ומלינדה יש שלושה ילדים בוגרים - ג'ניפר, רורי ופיבי - והם מתגוררים באחוזה המשפחתית הענקית שמשקיפה על אגם וושינגטון במדינה, וושינגטון.
השניים ידועים רבות במאמציהם הפילנתרופיים מאז השקת קרן ביל ומלינדה גייטס בשנת 2000. ההערכה הייתה בשנת 2014 כי הם תרמו 28 מיליארד דולר לקרן, מספר שרק זינק בשנים האחרונות. לדוגמא, קרן גייטס תרמה בסוף 250 מיליון דולר בסוף שנת 2020 למאבק במגפת הקורונה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האם בעלי יחזור שוב הביתה
    יוסף בן-דוד 09/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור כמה אנשים שאמרו שזה בלתי אפשרי. שמי יוסף בן דוד ואני מתל אביב, ישראל. אבל אני עובר לשיקגו בארה"ב עם אשתי. אני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, כשאיבדתי את מקום עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לטפל בעצמי ובצרכי המשפחה. שלה ושל ילדיי באותו רגע. הצלחתי במשך תשע שנים, אף אישה לא תומכת בי לטפל היטב בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת בדיקה לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה אני מנסה לדבר עם חבר שלה ובני משפחתה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה מאוחר יותר לכל כך הרבה חברות אבל עדיין הם עשו זאת אל תתקשר אליי, עד שיגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. כשפגשתי חבר ותיק שלי שהסברתי לו את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על איש גדול שעזר לו להשיג עבודה טובה בתחום חברת קוקה קולה והוא אמר לי שזהו גלגלת כישוף אבל אני אדם שמעולם לא מאמין במגהץ כישוף אבל החלטתי לנסות אותו ודריגבינוביה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת ימי הארוחות האלה. אני פועל לפי כל ההוראות ועושה מה שביקש ממני לעשות טוב. דריגבינ
    סגור
  • 1.
    שיתפגרו מצידי (ל"ת)
    ישראלית מצויה 05/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור