רכילות עסקית

דרמה בהולנד: משפחתו של ערן זהבי הותקפה בשוד אלים

על פי דיווחים בתקשורת, שי זהבי אשתו של כדורגלן נבחרת ישראל, הותקפה יחד עם ילדיהם בביתם באמסטרדם ע"י פורצים שהיו חמושים בנשק חם. זהבי נאלץ לנטוש את המשחק של פ.ס.וו מול ווילם. האירוע ישפיע על עתידו?
כפיר אדר | 
ערן זהבי אחרי תקרית הסרט, עם המאמן אלישע לוי ויוסי בניון (צילום רמי כהן שמאלי, באדיבות אתר ישראל ספורט)
אירוע מזעזע בהולנד. משפחתו של כדורגלן נבחרת ישראל ערן זהבי עברה שוד מזעזע בביתה באמסטרדם. על פי הדיווח של עיתונאי הספורט נדב צנציפר, שני רעולי פנים שהיו מצוידים בתתי מקלע הם השודדים.
השניים חבטו תחילה באשתו, שי זהבי ואיימו בנשקיהם על הילדים שנכחו בבית, כיוונו לעבריהם את הנשקים. משטרת הולנד חוקרת את האירוע, על פי הדיווחים מהתקשורת ההולנדית שי וילדיה נקשרו במהלך השוד.
זהבי בעקבות האירוע נטש את המשחק של קבוצתו פ.ס.וו איינדהובן מול ווילם במסגרת הליגה ההולנדית והחיש להגיע לביתו כדי לשהות עם בני משפחתו אחרי האירוע הטראומתי. מצוד מתנהל אחרי השודדים והמשטרה שמה את האירוע בעדיפות עליונה.
כזכור, זהבי הגיע להולנד מגאווגנז'ו ר.פ הסינית אחרי ארבע עונות מוצלחות בהן הרוויח כ-35 מיליון יורו במצטבר, בעיקר לאור העובדה שבחוזהו האחרון שחתם ב-2018 הרוויח שכר בסיס של 12.5 מיליון יורו לעונה לא כולל בונוסים. שכר הבסיס שלו בפ.ס.וו עמד על 2.2 מיליון יורו, כאשר משכורותו יכולה לגדול בהתאם לסעיפי בונוס בחוזהו, כולל בונוס מיוחד על הבקעת שערים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה