רכילות עסקית

ההתערבות בטוויטר בין אלירז שדה ליזם הנדל"ן יצאה משליטה

איש התקשורת טען כי לא תוקם ממשלת לפיד-בנט, לייזי ענבר היה בטוח שכן ולאחר מכן האחרון נחסם וטען: "איש חסם אותי, תעזרו לי לגבות ממנו", שדה פתח את החסימה וכתב: "אני לא איזה טמבל שאתה", היזם איים: " 48 שעות להתנצל על ההודעה הראשונה, אתבע אותך"
כפיר אדר |  1
אלירז שדה (צילום תומר נויברג פלאש 90)
האם דיון בטוויטר בין איש התקשורת אלירז שדה ליזם הנדל"ן לייזי ענבר הפך מהתערבות לתביעה? על פי השרשור המקורי של השיחה ביניהם, מה-24 באפריל, שדה טען כי: "ניתן סכום נחמד שבטוח המפסיד ישלם, 1000? אני אומר שלא תהיה ממשלת לפיד בנט", ענבר השיב לו: "אין בעיה, מה אומרת ההתערבות תחדד".
שדה הגיב: "פשוט אחי, אני אומר שלא תהיה ממשלת לפיד ובנט ואתה אומר שכן תהיה", ענבר הסכים עם פרטי ההתערבות ורשם: "נכון", כאן שדה החליט לסכם וכתב לו: "אז סבבה, סגרנו. אתה אומר שתוקם ממשלת לפיד בנט ואני אומר שלא".
כעת, טוען היזם כי: "שלום לפיד היקר, זו התכתבות על התערבות שהציע לי מר אלירז שדה, על 1000 שח, ״מוביל דעת קהל״ ירקן בהתהוות, לפני כמה ימים גיליתי דרך חברה פה, שהאיש חסם אותי… מעניין למה הוא חסם, (אני מצרף לכם את ההתכתבות. אני תורם את הכסף לכל מטרה שתציעו, תעזרו לי לגבות זאת מימנו, תודה לכם".
 
ענבר הבהיר כי: "זאת החסימה, בלי טיפת בושה, לא רבנו, לא התבטאתי בחוצפה, ככה נחסמתי משום מקום, בושה וחרפה, וזה על 1000 שח, זה האיש והאגדה גיבור התרבות אלירז שדה. אגב, אין לי בכלל בעיה שיתן ירקות או מוצרי מזון אחרים למשפחות נזקקות בסכום הזה…אשמח באם זה יגמר ככה".
שדה פתח את החסימה לרגע וכתב: "השקרים והלכלוכים שלך כמובן יימחקו לאלתר כמובן. ושוב נחסמת כי אתה משתמש בביטויים גזעניים. ההתערבות לא הייתה רשומה לי ביומן, הגזענים נחסמים. תתבייש ותתנצל במיידי. ותמחק את כל השקרים שלך". ענבר הגיב: "שלום לך מר שדה, צר לי שאני לא ״חיית טוויטר כמוך, אני כרגע ראיתי מה ענית, אני מקווה שאתה יכול להראות לי את הביטויים הגיזעניים שהתבטאתי פה נגד מישהו, כי על זה אתבע אותך אם מיד לא תחזור בך, כי לא ה1000 שח שלך יעשו אותי, ועוד משהו קטן, לי לעולם לא תקרא שקרן, כי אני לא איזה טמבל שאתה".
 
ענבר המשיך: "חושב שאתה ״מתעלל״ בו, אני איש עסקים שכותב לך כרגע מחו׳ל, ואני תמיד התבטאתי בצורה מתורבתת מולך, אפילו אמרת עליי ״צדיק״ אז אז אנא סור לעיר השכנה למקום מגוריך ראשל"צ, ותבדוק טוב מי זה לייזי ענבר, לפני שאתה מכפיש אותי, וזה בקטע מכובד איש, אם קשה לך להפסיד ולשלם, אני מוותר לך, ואתה..", שדה ענה: "1. אמרתי שאשלם. 2. הסגנון שלך לא היה ראוי. 3. קראתי לך צדיק וברחו לך מילים שלא היו לרוחי, מותר לי? 4. אל תאיים עליי, צדיק. 5. ושוב אתה חוזר על איומים וזה שוב לו לרוחי".
ענבר הגיב בקצרה: "אלירז, 48 שעות להתנצל על ההודעה הראשונה שלך מהיום, סע לשלום. אתה יכול לחסום אותי, אין לי בעיה עם זה", שדה לא נשאר חייב: "אני אתנצל? הגזמת. תראה מה כתבת עליי צדיק... אבל אני לא אתבע אותך. מאמין יותר בחופש הביטוי גם אם פגעת ותיארת אותי שלא לטובה", ענבר איים שוב: "אלירז שדה, אכן אתבע אותך! נסה אותי! וכרגע אתה גם מטריד אותי, בהתאם למה שביקשתי מימך מאד יפה , (התנצלות פומבית פה באתר) נסה לא ליצור עימי כל סוג של קשר, לא מעוניין להיות בקשר איתך כאן באתר, אני לא חוסם אותך, פנה אלי רק בקשר למה שביקשתי, המשך ערב קסום מר שדה". איש התקשורת חתם את הדיון: "אם תבקש התנצלות בלי איומים תקבל גם אלף. אם נפגעת אתנצל כאדם לאדם. האיומים לא מתאימים. תודה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פחחח.... לא הייתי נותן לאהבל הזה לנהל אפילו חנות ירקות
    יחיאל נזר 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    11 0
    רגע...
    סגור