רכילות עסקית

שר פיטנס חוזרת הביתה בהשקעה של מיליונים

גורו הכושר הודיעה על פתיחת סניף עשירי של רשת מכוני הכושר שלה בעיר הולדתה, חיפה. הסניף ייפתח באוקטובר הקרוב בהשקעה של מיליוני שקלים
מערכת ice | 
שר פיטנס (צילום מסך)
שר סנדה, הלוא היא שר פיטנס, גורו הכושר הודיעה היום ליותר מ-400,000 עוקביה באיסטגרם על הסניף העשירי של רשת מכוני הכושר שלה, שתיפתח בחיפה בחודש אוקטובר הקרוב.
 

"אני גאה ומתרגשת לחזור למקורות!", הוא הכריזה. "את צעדיי התחלתי בעיר הולדתי - חיפה. לבדי בדרך זו, שאיש לא האמין בה, ללא גב כלכלי, ללא תמיכה מהבנק וכנגד כל הסיכויים. מאז ועד היום מים רבים עברו בנהר. גדלנו, התפתחנו, ורשת שר פיטנס הפכה לאימפריה נשית ועוצמתית. אז אני גאה להכריז בפניכן שאחרי תקופה ארוכה בה חיפשנו ללא הפסקה מקום נוח בעיר, עם חניה בשפע, כדי לבנות מרכז ענקי (מי שמכיר את חיפה יודע כמה קשה למצוא אחד כזה) - הנה, הגיע הרגע, ישתבח שמו, ונמצא המיקום המושלם לסניף החדש הנוסף, שייבנה ברוממה החדשה, ברחוב האורן 25. זו סגירת מעגל משמעותית עבורי!"
שר סיפרה שהסניף ישתרע על שטח של 1,300 מ"ר וייבנה בעלות של יותר מחמישה מיליון שקל. היא הוסיפה שמספר המקומות מוגבל וקראה לכל המעוניינות להירשם כבר עכשיו. כיום מונה רשת שר פיטנס תשעה סניפים: באשדוד, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, קרית אתא, ראשון לציון ותל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה