רכילות עסקית

מנכ"ל פארק אריאל שרון חונך מתחם הופעות חדש עם החברים של נטאשה

הפארק האקולוגי על שם אריאל שרון התחדש השבוע בתוספת מפתיעה ברוח החזרה לבמות: מתחם הופעות חיות בו יתארחו אומנים מהארץ ומחו"ל, "נגדיר מחדש את תרבות הבילוי"
מערכת ice | 
החברים של נטאשה (צילום יחצ)
למרות הגבלות הקורונה שחוזרות אלינו בימים האחרונים, עולם התרבות רק הולך וצובר קצב מחדש אחרי התרדמת שהיה שרוי בה למעלה משנה. מי שנותן חיזוק לתחום התרבות כעת הוא דן ליכטמן מנכ"ל פארק אריאל שרון שחנך השבוע מתחם הופעות חדש בפארק.
לרגל הפתיחה, ליכטמן אירח את החברים של נטאשה והשיק את  המתחם שנקרא "קו רקיע". השקת המתחם נעשתה יחד עם שותפיו לפרויקט שנכחו גם הן במעמד - גיא בסר ורועי שוורץ מקבוצת בלוסטון והפורום העומדות מאחורי הפרויקט. ההופעה הראשונה שנערכה במתחם התקיימה השבוע כשהחברים של נטאשה עלו על הבמה בלוקיישן המרהיב שמשקיף על העיר תל אביב.

ליכטמן הגיב על התוספת החדשה בפארק ואמר, "פארק אריאל שרון הינו הפארק המטרופוליני הגדול בישראל, והוא משתרע על שטח של למעלה מ 8000 דונם (פי 2.5 מגודלו של הסנטרל פארק). ההר הינו פנינה אקולוגית השואבת אליה אלפי מבקרים ומהווה מוקד עניין בינלאומי ומקור גאווה לעשייה למען הסביבה בישראל.
"מתחם ההופעות הייחודי מגדיר מחדש את תרבות הבילוי ומשלב חוויה מוזיקלית וקולינרית בתוך פארק שהפך למודל קיימות וצפויים להתקיים בו במהלך החודשים הקרובים מופעים של מיטב האמנים מישראל ומחו"ל".
רגע לפני ההופעה נפגשו לצד הבמה גיא בסר ורועי שוורץ מקבוצת בלוסטון והפורום שעומדות מאחורי הפרויקט המרהיב וביחד עם דן ליכטמן מנכ"ל חברת פארק אריאל שרון איחלו לנטאשות עוד 30 שנים של יצירה וחברות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה