רכילות עסקית

Buy&Drive באתגר לשחקני מכבי נתניה, מה יקבל הכובש המצטיין?

חברת Buy&Drive, נותנת החסות של מכבי נתניה בכדורגל, אירחה את השחקנים, המאמן והמנכ"ל של הקבוצה ניב גולדשטיין, וסמנכ"ל הפיתוח העסקי גם הבטיח פינוק לכבוש המצטיין של העונה
מערכת ice |  2
שחקני מכבי נתניה (צילום רולנדי ברנשטיין)
שחקני מכבי נתניה בכדורגל, יחד עם המאמן ריימונד אטוולד והמנכ"ל ניב גולדשטיין הגיעו לחנוך את מתחם הרכב החדש של נותנת החסות שלהם – חברת הרכבים ביי אנד דרייב (Buy&Drive), לרגל הסכם הארכת החסות לקבוצה לעונת 2021-2022.
שחקני הקבוצה התרשמו מ-400 כלי רכב ממגוון מותגים ודגמים, בהם מותגי יוקרה וספורט כמו מרצדס, BMW, ראנג' רובר, קאדילק, אאודי ועוד, רכבי משפחה ומנהלים, ג'יפונים, רכב היברידי וחשמלי, כלי רכב דו-גלגליים כמו אופנועים, קורקינטים וטרקטורונים.
סמנכ"ל הפיתוח העסקי של Buy&Drive, און דגמי, איחל לשחקנים הצלחה בעונה הקרובה והבטיח כי הכובש המצטיין של העונה יזכה בפרארי לסוף שבוע. 

המבנה החדש של Buy&Drive הוא בן 3 קומות ומשתרע על 4,357 מ"ר, כאשר 1,000 מ"ר מתוכם משמשים כאולם התצוגה. המבנה המרשים, שבנייתו ארכה כ-3 שנים, תוכנן כתיבה מלבנית בסגנון המשלב חספוס תעשייתי לעיצוב מוקפד וחם והוא כולל בית קפה מצויד לחלוטין ומאובזר במנות טריות מדי יום, בוטיק אקססוריז מקורית של מותגי רכב, פינת משחקים לילדים, בית כנסת וחדר תפילה מוסלמי שמשרתים את לקוחות ועובדי החברה, מגרש תצוגה חיצוני לרכבים, אזור שטיפה, הכנת רכבים ומבנה אבטחה.
המתחם תוכנן על-ידי פרי דוידוביץ אדריכלים ונבנה על ידי קבוצת פדלון ועלות בנייתו נעמדת בכ-35 מיליון שקלים. בכניסה למתחם פועלים שירותי Valet Parking, בקומת המסחר והתצוגה לרכבים מוצבות עמדות מכירה ו-10 נציגי מכירה פרונטליים זמינים ללקוחות בתיאום פגישה מראש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קלטינס-מלמד-גויאגון-אגאדה-בנדה
    נתנייתי 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכבי נתניה חייבת גרזן לקישור ודוד קלטינס הוא אופציה מצויינת.אין מי שיבשל ויבקיע שערים ופארפה גויאגון ווילי אגאדה ולאמק בנדה החלוץ מהעונה שעברה הם שלוש שחקנים מצויינים עם פוטנציאל השבחה ענק.גם האוהדים יהנו מהתפוקה שלהם במגרש וגם המועדון יהנה מהשבחה עתידית גבוהה.גיא מלמד חלוץ סקורר עם מספרים מוכחים.
    סגור
  • 1.
    אייל סגל הלוזר
    תומר 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל סגל הלוזר ממצב את מכבי נתניה כמועדון ללא שאיפות ומטרות!!! 5 שנים של אייל סגל מסתכמים ב-0 תארים ו 36 מיליון שקל מכירות שחקנים!!! דיא סבע 2.2 מיליון יורו,יונס מלדה 2.1 מיליון יורו,עלי מוחמד 1.8 מיליון יורו,פרננד גורי 500 אלף יורו,מכירות עתידיות מיידיות גבי קניקובסקי 1.8 מיליון יורו,זלטאן סחוביץ 800 אלף יורו!!! סהכ מכירות שחקנים 36 מיליון שקל ב-5 שנים אייל לא מביא שקל מהבית ומרוויח הרבה כסף במכבי נתניה!!! אייל סגל - "לך"!!!
    סגור