רכילות עסקית

הנהלת חברת עמיעד פתחה את המסחר לרגל רישומה בבורסה

החברה שבשליטת קרן פימי פתחה את יום המסחר, כאשר היא עצמה צפויה להיכנס בתום יום המסחר של ה-4 בנובמבר, 2021 במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות, למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה ות"א-תעשייה
כפיר אדר | 
הנהלת עמיעד בבורסה (צילום זיגדון לייב)
לאחר שאתמול פרסמה עמיעד דוחות חציונים ראשונים כחברה נסחרת בתל אביב, הבוקר (רביעי) פתחה הנהלת עמיעד בשליטת קרן פימי את המסחר, לרגל הרישום למסחר בבורסה לניירות ערך.
הדוחות מראים צמיחה משמעותית של 11% בהכנסות בחציון הראשון של 2021 (57.2 מיליון דולר לעומת 51.5 מיליון אשתקד), ו- 78% ברווח הנקי (4.8 מיליון דולר לעומת 2.7 מיליון אשתקד). כתוצאה מציגה החברה עליה ברווח למניה ל-0.14 דולר (לעומת 0.074 אשתקד) עם הון עצמי משמעותי שגדל ל-85.6 מיליון דולר לעומת 80.1 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד.
חברת עמיעד מערכות מים, בשליטת קרן פימי, היא חברה ישראלית גלובאלית שנוסדה ע"י קיבוץ עמיעד ב- 1962.  מדצמבר 2005 ועד לאחרונה נסחרה החברה בבורסת המשנה בלונדון, ה – AIM, ועם הרישום לבורסה בתל אביב, נמחקה בפועל מהמסחר בלונדון.
חברת עמיעד עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של מערכות לטיפול וסינון מים לשימושים חקלאיים ותעשייתיים, בארץ ובעולם. מוצרי החברה מאפשרים שימוש במספר טכנולוגיות שונות ומשולבים בליבן של מערכות טיפול והולכת מים בתחומים מגוונים כגון השקיה, טיפול בשפכים, מי שתיה, מערכות קירור ומערכות להתפלת מי-ים. במהלך 60 שנות פעילותה, ובאמצעות עשרות אלפי התקנות ברחבי העולם, מיצבה עצמה עמיעד כשחקנית מרכזית ומובילה בתחומה.
דירקטוריון החברה אימץ ומשמר מדיניות חלוקת דיבידנד בשיעור של לפחות 50% מהרווח הנקי של החברה, מידי שנה. מנכ"ל החברה הוא דורי יבזורי ויו"ר החברה הוא יריב אבישר. החברה מוחזקת על ידי קרן פימי וקרן החושלים (אגודה שיתופית בבעלות חברי קיבוץ עמיעד). מניית החברה צפויה להיכנס בתום יום המסחר של ה-4 בנובמבר, 2021 במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות, למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה ות"א-תעשייה.
לילך אשר טופילסקי, שותפה בכירה בקרן פימי ודירקטורית בעמיעד: "אנו שמחים על הרישום של עמיעד למסחר בבורסת תל אביב, לאחר שנים שבה החברה נסחרה בבורסת ה- AIM בלונדון. קרן פימי מאמינה בתעשייה הישראלית וצעד זה מהווה חיזוק להבעת האמון שלנו בכלכלה הישראלית. אנו משוכנעים כי עמיעד תמשיך לצמוח ולהתפתח לכדי ביסוס מעמדה כחברה גלובאלית, מצטיינת ומובילה עולמית בתחומה".
דורי יבזורי, מנכ"ל עמיעד אמר: "חברת עמיעד מערכות מים שמחה להתחיל להיסחר בבורסה בתל אביב. עמיעד השקיעה רבות בפיתוח מוצרים ופתרונות סינון חדשים המותאמים לצרכי הלקוח, ובהקמת ערוצי שיווק שמאפשרים לה לתת מענה ללקוחותיה גם בתקופות מאתגרות כמו שחווינו בשנה האחרונה, והדו"חות הכספיים של החציון הראשון של 2021 שפרסמנו מעידים על הצלחתנו בכך. כחברה ישראלית, גלובלית ומובילה בתחומה, אנו מצפים להיות חברה אטרקטיבית לציבור המשקיעים בישראל, שהשקעתם בחברה תוכל לאפשר לה לזרז צמיחה ולמצות בצורה טובה יותר את הפוטנציאל הקיים בעולם לסינון מים לתעשיה והשקיה".
דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה אמרה: "עמיעד היא אחת מבין 80 החברות החדשות שנרשמו מתחילת 2021 לבורסה. אין לי ספק כי הרישום בבורסה בתל אביב הוא הדבר הנכון והמתאים ביותר עבור כל חברה ישראלית, שהרי זהו המגרש הביתי של החברות הישראליות. הרישום בבורסה בתל אביב מאפשר לציבור הישראלי ליהנות מפירות ההצלחה של אותן חברות. אנו מאחלים להנהלת החברה ולעובדיה הצלחה רבה, וזאת לטובת המשקיעים ולטובת המשק הישראלי כולו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה