רכילות עסקית

זו הסיבה שפאולה רוזנברג זכתה למחמאות מבכיר ביוניליוור?

מנהל תחום טיפוח אישי ביוניליוור, אורי זלינגר, הגיע ליום הצילומים לקמפיין החדש של המותג Dove, עם אשת התקשורת שנבחרה ללוות את הקמפיין הגלובלי בישראל, מה היה לו להגיד על הפרזנטורית?
כפיר אדר | 
פאולה רוזנברג סרט (צילום אביב חופי)
אורי זלינגר, מנהל תחום טיפוח אישי ביוניליוור, הגיע אתמול ליום הצילומים לקמפיין החדש של המותג Dove, עם מי שנבחרה ללוות את הקמפיין הגלובלי בישראל – מגישת הטלוויזיה פאולה רוזנברג.
מזה שנים שמותג הטיפוח Dove פועל לשינוי אידיאל היופי וחיזוק דימוי הגוף של נשים ומתבגרים. כחלק מאותה תפיסה, השנה Dove משיק קמפיין להגדלת המודעות לאופן בו הלחץ ברשתות החברתיות פוגע בביטחון העצמי של בני הנוער.
בנוסף להגדלת המודעות לנושא, המותג מציע "מדריך לבניית ביטחון עצמי": מדריך המיועד להורים ומכיל כלים פרקטיים להתמודדות עם הלחץ ברשתות החברתיות שעשוי לפגוע לרעה בדימוי של בני הנוער.
אורי זלינגר מסר: "פאולה רוזנברג היא פעילה בולטת בנושא דימוי גוף חיובי ולכן החיבור שלה לDove  טבעי לחלוטין. מותגDove  ימשיך לאתגר את הגדרת השיח ולתת ייצוג למודלים מגוונים של יופי. אני מזמין את כולם לצפות בקמפיין החשוב שיעלה לאחר החגים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה