רכילות עסקית

מנכ"לית דיסני ישראל לשעבר בהשקת הסדרה החדשה של הוט

הוט השיקה את סדרת הדרמה החדשה שלה "ילדות סכסכניות" בפרימיירה חגיגית שנערכה בבית ציוני אמריקה. הדס מוזס הבעלים של סוכנות ADD הגיעה להרים וגם מנכ"לית דיסני ישראל לשעבר, אימה של כוכבת הסדרה מיה לנדסמן
מערכת ice | 
תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל וביתה, כוכבת הסדרה מיה לנדסמן (צילום רפי דלויה, HOT)
הפרמיירה של הדרמה ״ילדות סכסכניות״ של HOT נערכה אמש (שני) בבית ציוני אמריקה בנוכחות המפיק יואב גרוס, בעלת הסוכנות ADD וביתו של נוני מוזס, הדס מוזס ותמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל  לשעבר ומנכ"לית אמון הציבור בהווה, ואימה של כוכבת הסדרה מיה לנדסמן. 
 ההשקה של הסדרה הייתה בין היתר בהשתתפותם של הבמאית טליה לביא והתסריטאית הראשית שיר ראובן וכוכבי הסדרה - מיה לנדסמן, עינת הולנד, ניב סולטן, טלי שרון, מנשה נוי, שרה פון שוורצה, חנה לסלאו, נלי רובין ענבר דנון, אלאיה הוף. עוד הגיעו לפרגן קרן מור אשתו של מנשה נוי, גל מלכה וכרמל בין החברות מ״המפקדת״, גיתית פישר הלוא היא תותית, שי לי שינדלר הפרזנטורית החדשה של הוט וי או די, נלי תגר, דנה מודן ושני קליין.
כזכור, ״ילדות סכסכניות״ היא דרמה קומית על ליהי ולאה, צעירות שעוברות לגור ביחד בתל אביב. ליהי (מיה לנדסמן) היא סטודנטית לרפואה שעוזבת את בית הוריה ולאה (עינת הולנד) היא חרדית לשעבר שהתנתקה ממשפחתה הלא מתפקדת. למרות ההבדלים הברורים בניהן – ליהי לסבית ולאה סטרייטית, ליהי בקשר הדוק עם הוריה החונקים וללאה אין בית לחזור אליו, ליהי יודעת בדיוק איך העתיד שלה יראה ולאה מסרבת לתכנן את מחר בבוקר – נרקמת בניהן שותפות גורל גדולה, שהופכת לדבר הכי טוב והכי רע שקרה לשתיהן.
בחודש שעבר, הסדרה נבחרה מתוך אלפי סדרות מרחבי העולם לייצג את ישראל בפסטיבל  CANNESERIES היוקרתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה