רכילות עסקית

מנכ"ל אמריקן אקספרס אירח לארוחת גורמה, מי הצטרף?

ערב קולינרי של אמריקן אקספרס - אירוע מקורי וחד פעמי שהכניסה אליו אך ורק ללקוחות כרטיס סביב שמן הזית שרקח השף רן שמואלי ובהנחיית אשת הקולינריה הילה אלפרט. מי הגיע לאירוע החגיגי של המנכ"ל עידו עלמני?
מערכת ice | 
עידו עלמני שמואלי אלפרט (צילום איל מרילוס)
עידו עלמני, מנכ״ל אמריקן אקספרס אירח בשבוע שעבר את לקוחות הפודיז של אמריקן אקספרס לערב קולינרי שהוגדר כ-"ראשון מסוגו בישראל" – אמקס פור פודיז. אירוע מקורי וחד פעמי אשר הכניסה לו היא אך ורק ללקוחות הכרטיס.
הפורמט שהגיע מחו״ל שם דגש על חוויות מקור גסטרונומיות, עסק בחומר הגלם החשוב ביותר של המטבח הישראלי - שמן הזית. האירוע כלל ארוחה בת 5 מנות שכולה עטופה שמני זית מיוחדים שרקח שף רן שמואלי, וכללה שמני זית ראשון המסיק, ושמן מידנייט יחודי, והעבירה אותו עם סיפורים וטעימות אשת הקולינריה הילה אלפרט, שגם שזרה סיפור על מסיכת היוגורט ושמן הזית של אמה.   
 
האירוע התקיים במסגרת אירועי פסטיבל המטבח הישראלי שמתקיים בנובמבר בכל רחבי הארץ, וכולל כ-50 אירועים קולינריים בהשקעה של 3 מיליוני שקלים ובחסות אמריקן אקספרס, אשר השקיעה ב- 5 השנים האחרונות מעל 7 מיליון שקל במיזמים המפתחים את ענף הקולינריה המקומי, והחליטה גם הפעם להשקיע ולתמוך בפסטיבל קולינרי חדש שלמעשה מהווה כולו תרומה לענף הקולינריה המקומית שספג מהלומה קשה במשבר הקורונה. 
בין הסועדים נצפו רון וקסלר, ביומו הראשון כיו"ר אמריקן אקספרס (לאחר שסיים את תפקידו כמנכ"ל ישראכארט), רוני קרני, מנהלת השיווק של אמריקן אקספרס, עידו תמיר, הבעלים של משק פתורה, שמן זית בוטיק ויזמי פסטיבל המטבח הישראלי, נירית וויס, דוד קישקה ויוני פיינגולד, בעלי פלטפורמת החוויות tomix ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה