רכילות עסקית

מנכ"לית הוט, יועז הנדל ונשיא המדינה במפגש עם השבאבניקים

יו"ר דירקטוריון NMC, מנכ"לית הוט, שר התקשורת ונשיא המדינה הגיעו למפגש עם השבאבניקים. יאיר שרקי היה במספר פאנלים עם רעיית נשיא המדינה. הרצוג חשף: "אמרתי 'מיכלי מאמי אני צריך אותך', וקיבלתי תשובה של 'לא אני רואה שבאבניקים'"
מערכת ice | 
המפגש עם השבאבניקים (צילום רפי דלויה)
אמש (ראשון) הגיע נשיא המדינה יצחק בוז׳י הרצוג יחד עם רעייתו מיכל למפגש עם כוכבי השבאבניקים של HOT. בנוכחות שר התקשורת יועז הנדל, מנכ״לית HOT טל גרנות גולדשטיין, משה אדרי מבכירי תעשיית הקולנוע בישראל, הדס מוזס בעלת הסוכנות ADD.  
במהלך האירוע התקיימו מספר פאנלים בהנחיית העיתונאי יאיר שרקי בנושא היצירה הישראלית ככלי לחיבור חברתי וקירוב לבבות. יאיר שרקי ומיכל הרצוג רעיית נשיא המדינה שוחחו בנושא החברה הישראלית בדגש על שילובם של חרדים וחילונים. בנוסף, השבאבניקים הפתיעו את כבוד הנשיא ורעייתו במערכון משעשע באירוע חגיגי שנערך במרכז פרס לשלום. 
 
במהלך הסרטון, נשיא המדינה שיתף: ״הסיבה שאני כאן היא שמיכל שרופה על השבאבניקים. בשיא הקמפיין שלי לנשיאות, אמרתי 'מיכלי מאמי אני צריך אותך', וקיבלתי תשובה של 'לא אני רואה שבאבניקים', וגם הילדים רואים שבאבניקים אז הבנתי שזו סדרה רצינית״.
כמו כן, היה פאנל אנשי תוכן של השחקנים גורי אלפי, דניאל גד וישראל אטיאס, יחד עם יוצר הסדרה אלירן מלכה, יחד עם אנשי תוכן ויצירה קולנועית מהמגזר החרדי - יהודה גרובייס ומרילין וניג. בנוסף, היה קטע הקראה של יוצר הסדרה בהשתתפות השחקנים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה