רכילות עסקית

כך נראית אחוזת הענק החדשה של סטיבי וונדר בבל-אייר

אגדת המוזיקה האמריקאית סטיבי וונדר התחדש השבוע באחוזת ענק חדשה בבל אייר, לוס אנג'לס. המוכר: הנסיך הסעודי מוחמד בן פייסל. המחיר: 13.3 מיליון דולר. צפו:
מערכת ice | 
אחוזה סטיבי וונדר (צילום Top Celebrity Pads (יוטיוב))
אחד הזמרים המוערכים ביותר בתולדות המוזיקה, סטיבי וונדר, רכש את אחוזת "Higher Ground" בבל אייר, לוס אנג'לס, ונחשף שהוא שילם עליה כמעט 14 מיליון דולר. האחוזה, הבנויה בסגנון ים תיכוני, עם נוף של הרים מסביב וקניונים מוצלים, ממוקמת בבל אייר קרסט, קהילה אקסקלוסיבית שבה תושבים אחרים בהווה ובעבר כללו בין היתר את כוכב ה-NBA אנתוני דייויס והזוג קים קרדשיאן וקניה ווסט.
אייקון המוזיקה בן ה-71 אינו חדש בקהילת בל אייר קרסט. במשך השנים האחרונות, הוא ואשתו טומייקה ברייסי שוכרים אחוזה ענקית נוספת באותו איזור - בית שבמקרה ממוקם ממש ליד ביתו של השף גורדון רמזי. בני הזוג באים לעתים קרובות כדי לטעום את הבישול של השכן שלהם, לפי דברי רמזי עצמו. האחוזה החדשה אמנם לא קרובה לשף, אך היא עצומה יותר. היא מכילה 11 חדרי שינה ו-15 חדרי רחצה, בתוספת מרתף יין של 2,550 בקבוקים.

Top Celebrity Pads (יוטיוב)
הבית החדש, שהוא אחד הבתים הגדולים ביותר בבל אייר קרסט, ממוקם בקצה רחוב שקט ללא מוצא, הוא בית רב-מפלסי המשקיף על נופים פנורמיים על הקניונים ופסגות ההרים שמסביב. אף על פי שהמקום נבנה בשנת 2009, החלק החיצוני של הצהבהב-בז' שלו מזכיר וינטג' פרברי מובהק של שנות ה-90.
בשנת 2012, הבית העצום נמכר תמורת 13.3 מיליון דולר לנסיך מוחמד בן פייסל בן סעוד, בן משפחת המלוכה של סעודיה – "אאל סעוד". הוד מעלתו קנה את הבית כרווק, אם כי בשנת 2013 התחתן עם הנסיכה מדאווי. בני הזוג ככל הנראה לא בילו זמן רב בבל אייר - במהלך השנים האחרונות, הבית הענק הושכר, לאחרונה בתעריף חודשי של 75,000 דולר.

Top Celebrity Pads (יוטיוב)
 
בפנים, הדלתות הקדמיות הכפולות נפתחות למבואה בגובה שתיים או שלוש קומות, ומעליה חלונות צוהר לאווירה ערטילאית יותר. ריצוף אבן משתרע לאזורי הטרקלין והסלון המרובים. לסלון יש בר מעץ מהגוני. חדר הרחצה הראשי כולל אמבטיית רחצה מרכזית - מורם בצורה מפוארת עם מדרגות למעלה, באופן טבעי - מתחת לצוהר זכוכית ענק.
לסוויטת המגורים יש גם מרפסת פרטית עם מספיק מקום למסיבות ערב אינטימיות. מטעמי נוחות, מעלית מוזהבת משרתת את כל שלושת מפלסי הבית. בנוסף, בריכה עגולה כוללת ספא ​​מובנה. בעוד שהאחוזה משתרעת על פני יותר מחצי דונם, הבית תופס חלק ניכר מהנכס. ובכל זאת, יש הרבה אזורי משחק עם דשא ואזורים דמויי פארק עם עצים.

Top Celebrity Pads (יוטיוב)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה