רכילות עסקית

מיהו איש העסקים הישראלי שהפך לאלוף באגרוף תאילנדי?

מנכ"ל ומייסד "קוד פארמה", איש העסקים הישראלי-הולנדי ציון עיני, הפך לאלוף באגרוף תאילנדי לאחר שניצח את האלוף המקומי הצעיר ממנו ב-20 שנה: "לקרב הזה עליתי אחרי שכתבתי צוואה ומתוך ידיעה ברורה שאו שאני יוצא עם חגורת האליפות, או שאני יוצא מת"
מערכת ice |  1
ציון עיני אגרוף (צילום יחצ)
איש העסקים ההולנדי-ישראלי ציון עיני בן ה-48 זכה הערב (שבת) בחגורת האליפות והוכרז כ"אלוף הוא הין" באגרוף תאילנדי למשקל 70 ק"ג.
בקרב הגמר, שזכה לסיקור נרחב בתקשורת המקומית, ניצח עיני את האלוף המקומי פט פאי לין (Pet Pai Lin) הצעיר ממנו ב-20 שנה וזאת שבוע לאחר קרב קודם גם בו ניצח אותו בנוקאאוט בסיבוב השני. לשני הקרבות עלה עיני עם צלע שבורה ולאחר מחלה אותה הסתיר מיריבו כדי לא לתת לו יתרון.
עיני הוא מנכ"ל ומייסד חברת "קוד פארמה", שנמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים של ניסויים בתרופה שפיתחה נגד נגיף הקורונה ושעל פי הממצאים הראשונים זוכה להצלחה גדולה בהחלמת חולים במצב בינוני תוך זמן קצר.
עיני מסר לאחר הניצחון כי "שלוש שנים אני מתאמן לקראת הרגע הזה שנדחה שוב ושוב בגלל הקורונה. זכיתי להתאמן עם אלוף העולם והאלוף התאילנדי, שהכשירו אותי וגרמו לי להוכיח שהגיל הוא רק מספר ושבסופו של דבר הנחישות וההתמדה מנצחות. לקרב הזה עליתי אחרי שכתבתי צוואה ומתוך ידיעה ברורה שאו שאני יוצא עם חגורת האליפות, או שאני יוצא מת. נתתי את כולי ואני גאה בניצחון הזה, שהוא הניצחון של מדינת ישראל כולה. זו גאווה אדירה שישראלי מנצח על אדמת תאילנד בספורט הלאומי של המדינה את האלוף המקומי, ממש היסטוריה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ציון עיני שאפו
    חיים 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תותח! הבאת הרבה כבוד לישראל.. בן 50 כמעט ולנצח אלוף בן 20 ומשהו, מרשים מאוד
    סגור