רכילות עסקית

משה ורפי צרפתי משיקים פרויקט באזור עם אגם בוחבוט

לאירוע חשיפת העבודות הגיעו למעלה מאלף מתושבי אזור, וכן הזמרת אגם בוחבוט שהופיעה ברחוב שנסגר לרגל האירוע. משה צרפתי: "בשנים הבאות אזור תעבור מהפכה"
מערכת ice | 
אסנת אלרון משה צרפתי (צילום תמר מצפי)
רגע לפני הריסת המבנים בפרויקט ההתחדשות העירונית הראשון ביישוב, הגיעו בכירי חברת צרפתי צבי ובניו, המנכ"לים המשותפים משה צרפתי ורפי צרפתי, לאירוע הפנינג גדול שערכה המועצה במתחם בהשתתפות למעלה מאלף מתושבי אזור.
לדברי משה צרפתי, מנכ"ל משותף בחברת צרפתי צבי ובניו, "אנחנו שמחים וגאים להשיק את פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון באזור, וברור לנו כי יהיו עוד רבים אחרים בהמשך. אזור הוא יישוב שהיה מתחת לרדאר במשך שנים, עם פוטנציאל עצום וצורך גדול בהתחדשות עירונית. היישוב הכפרי הקרוב ביותר לתל אביב. אין לי ספק שבשנים הבאות אזור תעבור מהפכה ואנחנו שמחים להיות חלק ממנה".
בשבועיים האחרונים נפתח המתחם לנוער ואמנים מקומיים, אשר פשטו עליו והפכו אותו למעבדה אמנותית של גרפיטי ומיצבים, זאת מתוך רצון לאפשר לקהילה להתאחד וליצור אמנות זמנית רגע לפני הריסת הבניינים ותחילת תנופת ההתחדשות העירונית שתשנה את פניה של העיר. בני הנוער אשר לוו על ידי אמנים מקומיים הגיעו מבתי הספר ותנועות הנוער ביישוב, ויצרו ציורים וגרפיטי בנושאי שונים כמו תקווה, אקולוגיה, עתיד, חדר בהשראת יאיוי קוסאמה ועוד.
לאירוע חשיפת העבודות הגיעו כאמור למעלה מאלף מתושבי אזור, וכן הזמרת אגם בוחבוט שהופיעה ברחוב שנסגר לרגל האירוע. בבניין שעתיד להיהרס צולמה בעבר תוכנית השקופים של הוט.
מדובר בפרויקט ראשון מתוך שורה של פרויקטים שצפויים להוסיף אלפי יח"ד חדשות ליישוב בשנים הקרובות. אזור היא יישוב שנמצא מתחת לרדאר, היישוב הכפרי הקרוב ביותר לתל אביב.  אזור ממוקמת בסמוך להצטלבות של הכבישים 1 ו-4 וכן בקרבה לנתיבי איילון, במרחק של דקות נסיעה ממנה וכן משורה של ערים נוספות ומנתב"ג. בעתיד קו המטרו M3 עתיד לעבור באזור ולשרת את תושביה, מה שיהפוך את הנגישות לגבוהה עוד יותר. כמו כן פרויקט אופנידן יביא לחיבור של אזור לתל אביב בשבילי אופניים.
ראש המועצה אריה פכטר אמר כי "זהו רגע היסטורי בתולדות היישוב. עבדנו קשה מאוד כך שהמיזם יצא לדרך, היו קשיים רבים שהיינו צריכים להתגבר עליהם ואכן מצאנו את הפתרונות לכל האתגרים שהתעוררו וכעת אפשר לברך על המוגמר. אזור נכנסת לעידן חדש של מיזמי התחדשות עירונית שישנו את פניה. נמשיך ונפעל בכל דרך למימוש מיזמים נוספים תוך שמירה על צביונו ואופיו של היישוב"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה