רכילות עסקית

קארין אלהרר: "הגז הטבעי - עמדת זינוק לישראל"

שרת האנרגיה קארין אלהרר נפגשה במצרים עם מנכ"ל אנרג'יאן. השניים שוחחו על הגז הטבעי בישראל, "שמחה בפעילותן של חברות דוגמת אנרגי'אן, הפועלת בשוק הגז הישראלי מתוך ראיה כוללת של טובת השוק"
מערכת ice |  4
קארין אלהרר (צילום פלאש90)
במסגרת כנס האנרגיה שנערך בימים אלה במצרים בהשתתפות מדינות מצפון אפריקה ומהמזרח התיכון, נפגשה שרת האנרגיה קארין אלהרר עם מנכ"ל אנרג'יאן מתיוס ריגס. אנרג'יאן מפעילה את מאגרי הגז כריש ותנין, ועתידה להתחיל בהפקת גז ממאגר כריש ברבעון השלישי של השנה. השניים שוחחו על ההזדמנויות האזוריות והמשמעויות הכלכליות והמדיניות הטמונות בגז הישראלי, במיוחד לאור המצב הנוכחי במשק הגז העולמי.
השרה אלהרר: "הגז הטבעי הישראלי, במיוחד לאור האתגרים הנוכחיים במשק הגז העולמי, מציב את ישראל בעמדת זינוק מבחינת ההזדמנויות המדיניות האזוריות שניתן לקדם. אני שמחה בפעילותן של חברות דוגמת אנרגי'אן, הפועלת בשוק הגז הישראלי מתוך ראיה כוללת של טובת השוק המקומי לצד הזדמנויות אזוריות".
 
מתיוס ריגס: "בכוחו של הגז הטבעי לייצר חיבור ואינטגרציה של שוק האנרגיה במדינות המזרח התיכון, עם השפעות רחבות על התעשייה ועל הכלכלה. זוהי האסטרטגיה העומדת בבסיס פעילותה של אנרג'יאן, הפועלת במדינות רבות ושונות ברחבי אגן הים התיכון, מה שמאפשר מינוף איזורי ובין מדינתי של פעילותה. אנרג'יאן תזרים את הגז הישראלי ממאגר כריש בקיץ השנה, ותמשיך לפעול ביחד עם ממשלת ישראל על מנת לקדם הזדמנויות אזוריות"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גז גז..... עליך לפיד
    אוריאל 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסתבר, ש-הגורנישט (הזאת) מנסה "לנכס" לעצמה את הישיגיו של מנהיג הליכוד, ביבי נתניהו, ויוצאת לדברר מ-מקום מושבה גבוהה גבוהה כאילו היא ו-"שאנסו פנסו" שלה לפיד זה שגילה אותה.גילו גם את הגז לראשונה...בעוד כזכור רק לפני מס' ימים יצאה המטורללת, במצח נחושה. והודיעה על כוונתה לעצור את המשך חיפשי הגז בישראל ...תירגעי גברתי..!! תרגעי..!!
    סגור
  • 3.
    נבובת הגוף והמוח החליטה לעצור קידום פיתוח מאגרי גז טבעי
    בהמה מתועבת 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נבובת הגוף והמוח החליטה לעצור קידום פיתוח מאגרי גז טבעי, וכעת שינתה פרצוף (עקום ככל שהיה מלכתחילה) ומדברת בהיפך גמור ומוחלט לדברים שאך לפני חודש הכריזה!
    סגור
  • 2.
    המטורללת הזאת נתנה הנחייה לא לחפש מאגרים חדשים
    מישהו 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין גבול לטמטום.
    סגור
  • 1.
    מתי תגידו הכל נתניהו הביא מתי
    רון 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חסרי מעוף
    סגור