רכילות עסקית

חברת המזרח ושלומי קוריאט בפעילות למען חולי סרטן

עובדי חברת המזרח, השחקנים שלומי קוריאט ועמי אנידג'ר, וידוענים נוספים נפגשו על גדות הכינרת ולקחו חלק בפעילות התנדבותית למען ילדים חולי סרטן
מערכת ice | 
מימין גלית עיני ושלומי קוריאט צילום רונן טופלברג (צילום מימין גלית עיני ושלומי קוריאט צילום רונן טופלברג)
במהלך מסע מסורתי שעורכת מדי שנה חברת המזרח , נפגשו אמש עובדי החברה ומספר ידוענים במטרה לשמח ביום כייף כ-100 ילדים חולי סרטן במסגרת מחנה הפסח של עמותת  "זכרון מנחם". 
מדובר במסע שטח אתגרי, שהפך למסורת מדי חג פסח ונערך זו השנה התשיעית ברציפות. השנה גילו רוח ספורטיבית והצטרפו למסע: השחקנים שלומי קוריאט ועמי אנידג'ר, אלוף הנינג'ה גיל מרנץ ומנחה הטלוויזיה דני רופ.  המשתתפים התייצבו בשעות הבוקר במלון סמוך לכינרת. לרכב של כל אחד מהמשתתפים הצטרפה קבוצה מילדי העמותה, וביחד הם יצאו בשיירה למסע ברמת הגולן. המסע הגיע לסיומו בארוחת צהריים משותפת על גדות הירדן, שם הצטרפו כולם לתמונה קבוצתית מרגשת.  
גלית עיני מנכ"לית חברת המזרח שהצטרפה למסע מסרה: "החברה חרטה על דגלה כערך עליון ליזום  ולקדם  פעילויות למען הקהילה. אנו  מאמינים בגיוס לקוחות ועובדים למען מאמץ זה, המהווה חיבור עוצמתי וחשוב ובעל כוח אמיתי של השפעה" גם ארז טרופון , סמנכ"ל השיווק התייחס לשיתוף הפעולה עם העמותה התומכת בחולי סרטן ומשפחותיהם ואמר:" שיתוף הפעולה עם עמותת זכרון מנחם הפך למסורת ארוכת טווח ואנו שמחים להעניק ללקוחותינו את ההזדמנות להתנדב לפעילות קהילתית בדרך מהנה ומספקת בעבורם." חיים ארנטל, יו"ר עמותת זכרון מנחם חתם את האירוע ואמר: "ילדי זיכרון מנחם מכל רחבי הארץ שומעים על הטיול מחבריהם שהשתתפו בו בעבר ומחכים בקוצר רוח לחוויה הגדולה של השנה. "
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה