רכילות עסקית

רמי לוי מעלה מחירים? "איפה שאין ברירה, אין ברירה"

בעל רשת הענק מכין את הקרקע לקראת עלייה של מחירים בכלל רשתות השיווק אחרי פסח: "כל מחירי חומרי הגלם ליצרנים עלו, נראה איך נלחם מולם שלא יעלו את המחירים"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני Avi Roccah)
עליית המחירים ב-1 במאי בלתי נמנעת, אחרי פסח ככל הנראה מחירי המוצרים ברשתות השיווק יזנקו משמעותית, זאת בצל עליות המחירים בכלל המגזרים שגרמו לזינוק ביוקר המחייה וקריסה של מעמד הביניים. 
איש העסקים רמי לוי חושש מעליות מחירים בלתי נמנעות אחרי פסח בראיון ל-103FM: "כל מחירי חומרי הגלם לייצרנים עלו, נראה איך נילחם מולם כדי שלא יעלו את המחירים - אבל איפה שאין ברירה, אין ברירה".
בנוסף, מעיין פרתי כתבת 'חדשות 12) שוחחה עם גדעון אוקו והזהירה מעליית מחירים נוספת שצפוייה במחירי של המוצרים היקרים, בהם בשר עוף ודגים, "נשלם 10% יותר וכשנתקרב לחג תהיה עליה של 30%. מי שיחכה יותר זמן ישלם יותר בשל הביקוש, הכל עולה יותר".
 
בנוסף, לאחר ששר האוצר אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) מתח ביקורת על בעלי עסקים שטענו נגד הממשלה בגין מדיניות הפיצויים לעסקים בתקופת הקורונה, יו"ר חברת בריל, שחר תורג'מן עלה לשידור ותקף את שר האוצר: "אדוני שר האוצר בלי דמגוגיה, במקום לדבר על יוקר המחיה, ממתי אנשי עסקים נהיו השכפ"צ שלך? הקבוצה לא קיבלה שקל אחד ממשלתי, ממתי חברה שבצמיחה ומצליחה הפכה להיות פשע?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה