רכילות עסקית

הברונית רוטשילד משיקה קמפוס בקיסריה ב-250 מיליון שקל

יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד השיקה אתמול את קמפוס גרניט בפארק העסקים החכם בקיסריה. עם הברונית גזרו את הסרט גם אסיף איזק, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל
מערכת ice | 
הברונית רוטשילד בטקס (צילום צילום חיים מגיורה, כתום צילומים)
הברונית אריאן דה רוטשילד, יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד השיקה בתחילת השבוע באירוע חגיגי רב משתתפים את קמפוס גרניט בפארק העסקים החכם בקיסריה.
הברונית הוסיפה וציינה כי הקמפוס שבהקמתו הושקעו כ- 250 מיליון שקל, הפך למשכנן של 3 חברות ישראליות גלובאליות ומובילות ומשתקף בו האקוסיסטם הייחודי שמתקיים בפארק החכם המעניק ל-230 החברות מעטפת אופטימלית ומיטבית, בדומה למרכזים החדשניים ביותר בעולם.
 
בפארק העסקים של קיסריה, ציינה הברונית רוטשילד, מרכזי פיתוח וייצור של חברות סיניות, אירופאיות ואמריקאיות, בצד חברות של יזמים ישראליים היושבות בשכנות, מפתחות טכנולוגיות ופתרונות יצירתיים פורצי דרך, ויוצרות אימפקט כלכלי וחברתי משמעותי, תוך הקפדה על איכות החיים של העובדים ואיכות הסביבה, ע"פ עקרונות הקיימות שמקדמת קרן אדמונד דה רוטשילד.
עם הברונית גזרו את הסרט: מיקי קליגר סגן יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד (ישראל) מיכאל כרסנטי , מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, אסיף איזק, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל,  אסף בש מנכ"ל Edwards Lifesciences כנציג החברות הגלובליות בקמפוס החדש: אדוארדס, אלמה, סיסרם מדיקל והבאנה של אינטל.
במעמד האירוע ציינה הברונית אריאן דה רוטשילד כי משפחת הברון רוטשילד נחושה להמשיך ולתרום לפיתוחה של ישראל בכלל ולקידום ההשכלה הגבוהה והאחריות החברתית בפרט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה