נדל"ן ותשתיות

קמפוס משרדים ענק יוקם בקיסריה, וזה הסכום שיושקע בו

בעקבות ביקוש של חברות הייטק ושיעור התפוסה הגבוה בפארק העסקים החכם בקיסריה, החברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד משקיעה 400 מיליון שקל בהקמת קמפוס משרדים והייטק סמוך לתחנת הרכבת בפארק. ומה יכלול הפרויקט?
מערכת ice | 
פארק העסקים קיסריה קמפוס הרכבת. הדמיה: קנפו כלימור אדריכלים
לאור הביקוש הגואה בקרב חברות הייטק למשרדים באזור קיסריה ועם אכלוסו המלא של "קמפוס גרניט", אישר דירקטוריון החברה לנכסי קיסריה את הקמתו של מגה פרויקט נוסף - מתחם ההייטק "קמפוס הרכבת" שקיבל לאחרונה היתר בניה.
המתחם שיוקם בהשקעה של כ–400 מיליון שקל, ממוקם בפארק העסקים הצפוני ומציע קמפוס בעיצוב אדריכלי אייקוני עם נגישות מעולה - 100 מ"ר בלבד מתחנת הרכבת שבפארק העסקים החכם של קיסריה, על קו תל אביב-חיפה. 
 
המתחם שתוכנן על ידי משרד קנפו כלימור אדריכלים ישתרע על פני שטח של 45,600 מ"ר וייבנו בו 3 מבנים משוכללים בני 6 קומות במפרט טכני עשיר. בנוסף ייבנו שטחי תת קרקע בהיקף של כ-10,000 מ"ר שישמשו  הן לצרכי חוות שרתים והן לצרכי חניה מקורה.
שלושת המבנים - ובהם משרדים, חדרי ישיבות ומעבדות, יוקמו סביב כיכר ירוקה הפונה לכיוון תחנת הרכבת ותהווה את ליבת הקמפוס. כחלק מהחשיבה התכנונית הירוקה, בשתי הקומות התחתונות של הבניינים משולבות ארקדות מצילות התורמות להקלה בעומס החום. בקומות הקרקע יפעלו מתחמי מסחר ושירותי הסעדה ואילו על גגות המבנים מתוכננים פנלים סולריים לייצור חשמל. קירות המסך של המבנים נבחרו בקפידה לחיסכון משמעותי באנרגיה.
 
פארק העסקים החכם של קיסריה הוא אחד הגדולים בישראל. הפארק מתפרש על פני שטח של כ-3,500 דונם ופועלות בו היום כ-230 חברות. לצד תעשיות מתקדמות ומרכזים לוגיסטיים משוכללים, בפארק כ-9 מרכזי מו"פ וכ-150 חברות מובילות מתחומי ההייטק, הביוטכנולוגיה, המכשור הרפואי, טכנולוגיית מים ואיכות סביבה – זהו אחד הריכוזים הגדולים בישראל מחוץ לתל אביב.
מיקי קליגר, יו"ר קבוצת אדמונד דה רוטשילד ישראל, מציין: "בתוך 4 שנים פארק העסקים של קיסריה יעבור את מיליון המ"ר הבנויים הראשונים. ההתפתחות המואצת של הפארק ואיכותן של החברות הפועלות בו, הן ביטוי מוחשי להמשך מימוש החזון של משפחת רוטשילד והנחישות של הברונית אריאן דה רוטשילד להמשיך ולקדם את קיסריה בפרט ואת מדינת ישראל בכלל".
מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח והחברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד, מציין: "פארק העסקים החכם של קיסריה הפך אבן שואבת לתעשיות היי טק וביו טק של תאגידים גלובליים שפוגשים אצלנו איכות חיים, יכולת ביצוע הנדסי ורמות שירות מהגבוהות בעולם - תמיד הפוך לפקקים וללא בעיות חניה. שיעור האכלוס הגבוה של כל המבנים שבנינו בשנים האחרונות הוא הבעת אמון של לקוחותינו ביכולת הביצוע ההנדסי שלנו ובאטרקטיביות הפארק כסביבת עבודה, איכותית, שירותית וברת קיימא עבור חברות רבות. כמו בפרויקטים אחרים שהקמנו בפארק בעבר, ההתעניינות ב'קמפוס הרכבת' גבוהה עוד בטרם הנחת אבן הפינה ואני בטוח שהקמפוס החדש יהיה בחירה חכמה עבור חברות הייטק רבות שיקבעו בו את ביתן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה