רכילות עסקית

הנשיא הרצוג וראש עיריית ת"א רון חולדאי חגגו בצהלה

נשיא המדינה הרצוג חגג 60 שנה לשבט הצופים בו פעל כחניך בשנות ה-70: "הגדולה של התנועה הזאת היא שהיא מאפשרת לך ללמוד, להיות בן אדם"
מערכת ice | 
נשיא המדינה יצחק הרצוג, עם המרכזים הצעירים ארין כהן (מימין) ודן פרג. (צילום שי רמוס)
שבט צהלה של תנועת הצופים בצפון תל אביב חגג 60 שנה בנוכחות נשיא המדינה יצחק הרצוג שהיה חניך בשבט בשנות ה-70. בטקס שנערך במוצאי יום שבת, השתתף גם רון חולדאי, ראש העיר וכן מאות חניכים ובוגרים של השבט בעבר ובהווה.
בהודעה לעיתונות מסופר כי השבט המיתולוגי שהוקם ביוזמתו של שלמה להט (צ'יץ) ובהנהגתו של משה שחר בשנות ה-60, היווה עם הקמתו את הפעילות המרכזית לנוער בשכונה התל אביבית, שבאותם ימים הייתה למעשה ישוב בודד מוקף חורשות ושטחים חקלאיים. השכונה שהוקמה כדי לסייע במצוקת הדיור של קציני צה"ל ובנוסף לילדי משפחת הרצוג היווה שבט הצופים צהלה בית לילדים ולילדות של קציני צה"ל הבכירים שהתגוררו בשכונה.
 
 יצחק הרצוג, רעייתו מיכל הרצוג, רון חולדאי  ויו"ר תנועת הצופים רז פרל. צילום: שי רמוס
בשבט שממוקם כיום באחד מאזורי הנדל"ן המבוקשים במדינה, נמנים לא מעט אנשי ציבור נוספים בהם: דר' איציק יפעת מכובשי הכותל, העיתונאית וחברת הכנסת לשעבר מיקי חיימוביץ, הדוגמנית אסתי גינצבורג, השחקן אורי גוטליב, העיתונאית מיכל פעילן ורבים נוספים.
"הגדולה של התנועה הזאת היא שהיא מאפשרת לך ללמוד, להיות בן אדם. בן אדם אחראי, שחייב לתפקד במצבי לחץ, במשימות שונות ומגוונות, פיזיות וגם חברתיות. תודה רבה לכם". בירך הנשיא הרצוג.
  
יו"ר תנועת הצופים רז פרל, אמר באירוע: "מאז 1919 עם הקמת שבט הצופים הראשון בתל אביב משמשת העיר תל אביב בית עצום ופורה לעשרות אלפי בנות ובני נוער ב 21 שבטים הפזורים בכל שכונות העיר. מטרתה המרכזית של תנועת הצופים בימים אלו היא להוות בית לעוד ועוד בני נוער. תחת הכותרת 'צופים לכל' אנו פועלים היום להרחיב את הפעילות בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של ישראל, במטרה שעוד עשרות שנים נחגוג חגיגות יובל לעוד ועוד שבטים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה