רכילות עסקית

מאסק מציג: תכנית מהפכנית שתשנה את תרבות הבילוי

מייסד טסלה אילון מאסק מתכנן פרויקט בו ייבנו מרכזי בילוי לצד חניוני ההטענה החשמליים. בזמן פרסום העניין, בילה עם בת זוגו בחופשה רומנטית בריביירה הצרפתית
מערכת ice | 
נטשה באסט ואילון מאסק (צילום ויקיפדיה, אינסטגרם/ אילון מאסק, pixabay)
הקשר הוותיק בין תרבות המכוניות לבין מזון מהיר חוזר: בתחילת המאה הקודמת, כאשר הכבישים המהירים בארה"ב הלכו וגדלו לראשונה באופן משמעותי, החנויות והפונדקים של צידי הדרך ניצלו את המומנטום לארח את הנהגים העוצרים בדרכים הארוכות. כעת, מאה אחרי, במשלך דומה, טסלה מפתחת תוכנית בה יוקמו חנויות נוחות ומזון מהיר לצדן של תחנות ההטענה של הרכבים החשמליים.
החידוש הגדול בסיפור הוא לא התכנון להשאיר את החנויות הללו פתוחות כל הלילה, אלא הקמת מרכז מסחרי שלם שכולל ברים, אולם קולנוע ועוד אטרקציות לנהגים שמחכים שסוללת הרכב שלהם תיטען במלואה. אצל מאסק כמו אצל מאסק, לא ברור מתי זו דאחקה, משאלה או פרויקט אמיתי, בכל מקרה האיש העיר בעולם הכריז כי במרכזי הקניות הללו יתקבל תשלום במטבע הדוג'קוין.
 
בזמן הפרסום על התוכנית השאפתנית, בילה מאסק עם בת זוגו נטשה באסט בחופשה רומנטית בסנט טרופז. מאסק, 50, ובת זוגו השחקנית האוסטרלית, 27, צולמו בשעות אחר הצהריים של יום ראשון במלון היוקרה "שבל בלאן".
 
השניים נצפו מביטים בגולשי הבריכה ובמשתזפים הסמוכים כשהם לוגמים רוזה וחלקו סלסילת צ'יפס בעיירת החוף בריביירה הצרפתית. מאסק ובאסט ישבו קרוב זה לזה וניהלו שיחה קלילה לאורך הארוחה, כאשר הם נצפו גם צוחקים מספר פעמים, אולי תוך כדי ציוצים מטרילים ששלח מאסק ל-96 מיליון עוקביו בטוויטר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה