רכילות עסקית

בת הזוג של אילון מאסק נחשפת: "הכימיה ביניהם נדירה"

אילון מאסק מאוהב: מקורבים טוענים שבינו לבין השחקנית האוסטרלית שוררת כימיה שהוא עוד לא חווה. מי את בת זוגו של האיש העשיר בעולם?
מערכת ice |  1
נטשה באסט ואילון מאסק (צילום ויקיפדיה, אינסטגרם/ אילון מאסק, pixabay)
הדיילי מייל מדווח היום שהמיליארדר איש העסקים אילון מאסק יוצא כבר זמן מה עם השחקנית האוסטרלית נטשה באסט בת ה-27.
על פי הפרסום, למרות שהם יוצאים רק כמה חודשים, מאסק אומר שיש ביניהם "כימיה שלא תיאמן". בעלי טסלה בן ה-50 נצפה יוצא מהמטוס הפרטי שלו בלוס אנג'לס ב-17 בפברואר עם 'אישה מסתורית' יפהפייה באדום. מאוחר יותר גילו שזו השחקנית האוסטרלית, וכעת אושר רשמית שהם יוצאים.
עוד דווח בפרסום כי מאסק הפך גם למאוד קשור למשפחתה, ואחד הדברים שמשכו אותו אצלה הוא האינטליגנציה שלה. הם חולקים השקפות דומות וייחודיות על היקום ושניהם מאמינים שכל הקשר האנושי מסתכם בחוק כוח המשיכה. בנוסף, הוא אומר שהיא גורמת לו לחשוב מחדש על דברים שהאמין בהם.
 
מקור לא מזוהה אומר לדיילי מייל ש-"היא מהממת ויכולה לצאת עם מי שהיא אבל אומרת שהיא מעריצה את אילון כי הוא אדם כל כך חכם ומעניין. היא ואילון יוצאים רק כמה חודשים, אבל הם כבר מאוהבים ומבלים המון זמן איכות יחד". לפי אותו מקור, התמונות שהובילו לחשיפת זהותה, שפורסמו בדיילי מייל, תפסו אותם לא מוכנים: "הם לא התכוונו לפרסם בפומבי על מערכת היחסים שלהם, אבל הם גם לא בדיוק ניסו להסתיר את זה."
 

בת זוגו האחרונה של המיליארדר הייתה הזמרת גריימס בת ה-33. הם נפרדו בספטמבר 2021, ארבעה חודשים בלבד לאחר לידת בנם המשותף עם השם הייחודי X Æ A-Xii (אקס-אש-איי-12). נטשה באסט היא שחקנית, תסריטאית ובמאית אוסטרלית. היא גילמה את בריטני ספירס בסרט הביוגרפי "Britney Ever After", שעלה ב-18 בפברואר 2017. סרטה הקצר משנת 2014 בשם "עפיפון", אותו כתבה וביימה, התקבל לפסטיבל הסרטים הבינלאומי ברוד איילנד. היא גם הופיעה בתפקיד המשנה של גלוריה דלמור בסרט "יחי הקיסר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כימיה מושלמת
    הקוסם 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין כמו כרטיס אשראי טוב לסדר את כל המולקולות והחשקים
    סגור