רכילות עסקית

מאות מיליוני שקלים: זה הסכום שגויס מכרטיסי האשראי

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, קיים מפגש מיוחד עם ראשי עמותת עיגול לטובה לציון 100 מיליון השקלים שגייסה העמותה מאז הקמתה ב-2008. כסף זה סייע ליותר מ-200 עמותות בישראל שגם נציגיהן הגיעו למפגש בבית הנשיא
מערכת ice | 
כרטיסי אשראי (צילום vecteezy)

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ורעייתו מיכל, ערכו במשכנם אירוע הוקרה מיוחד לציון "השקל ה-100 מיליון" שגייסה עמותת עיגול לטובה מאז הקמתה בשנת 2008.

במפגש שהתקיים בבית הנשיא לקחו חלק: מייסד העמותה, יזם ההייטק ואיש העסקים, ארני פטרושקה, שופט בית המשפט העליון (בדימוס) ויו"ר הוועדה הציבורית של עמותת עיגול לטובה, פרופ' אליקים רובינשטיין, ומנכ"ל העמותה, שלומי צדקי.
באירוע השתתפו גם נציגיהן של כ-200 מהעמותות להן סייעה עיגול לטובה לאורך השנים, ביניהם: מנכ"לית אביב לניצולי השואה, אורלי סיון, מנכ"ל עמותת רוח טובה, עידו לוטן, מנכ"לית עמותת לשובע, נירה ליפקה, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, אורית סוליציאנו, ועוד.
עיגול לטובה, היא עמותה ללא כוונת רווח שמקדמת את תרבות הנתינה במדינת ישראל. העמותה מציעה פלטפורמה חדשנית שמאפשרת לעגל עסקאות בכרטיס אשראי לשקל הקרוב ולתרום את סכום האגורות שהצטבר לעמותות לפי בחירת המעגל (מתוך רשימת עמותות רחבה הכוללת את העמותות המובילות בישראל). בשנת 2021, גייסה עיגול לטובה סכום של למעלה מ-18 מיליון שקלים עבור למעלה מ-200 עמותות ובכך סייעה להן רבות לצלוח את המשבר הכלכלי שיצרה הקורונה.

פרופ' אליקים רובינשטיין, מנכ"ל העמותה, שלומי צדקי. יסד העמותה, הנשיא יצחק הרצוג,  יזם ההייטק ואיש העסקים, ארני פטרושקה, רעיית הנשיא מיכל הרצוג. צילום: יח"צ

נשיא המדינה, יצחק הרצוג: ״זה כבר למעלה מ-13 שנים שארגון "עיגול לטובה" משנה את המציאות בצורה יום יומית על ידי מעשה שמצטרף למעשה, על ידי קטן, ועוד קטן, ועוד קטן, שהופכים את עולמנו לאחר, הופכים אותנו לטובים יותר. ההתמדה, הנחישות, אהבת האדם, רותמות באמצעות "עיגול לטובה" אגורה לאגורה, שקל לשקל, אדם לחברו. כמעט חצי מיליון אישה ואיש שמעגלים כל חודש למעלה, בלי שאף אחד רואה, על מנת לתרום לחברה בה הם חיים. המשיכו בעבודתכם מאחורי הקלעים וגם בקדמת הבמה, כדי להפוך את כולנו לטובים יותר. מיכל ואני נמשיך תמיד לחפש את הסמל של עיגול לטובה בדואר שאנחנו מקבלים מעמותות שונות."
שלומי צדקי, מנכ"ל עיגול לטובה: "אנו מודים לנשיא המדינה ולרעייתו על הרוח הגבית והתמיכה בקידום תרבות הנתינה במדינת ישראל. עיגול לטובה פועלת מאז הקמתה לחולל שינוי בתרבות הנתינה והתרומה למטרות חברתיות ואני שמח שבזכות פעולה פשוטה, של קנייה באמצעות כרטיס האשראי, הישראלים מעגלים את האגורות ותורמים לחברה. מסתבר שכסף קטן יכול להצטבר לסכום אדיר של 100 מיליון שקלים, שעושים את ההבדל עבור מאות אלפי ישראלים ועבור אותן עמותות במגזר החברתי המסייעות להן".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה