רכילות עסקית

רמי לוי זכה באות הוקרה של עמותת שמחה לילד

באירוע ענק בנמל תל אביב, בהשתתפות למעלה מ-2,000 אנשים, איש העסקים ובעלי רשת המרכולים "שיווק השקמה" ורעייתו עדינה קיבלו את הפרס על תרומה בסך כמה מאות אלפי שקלים. לוי אמר: "הילדים משמחים אותנו כמו שאנחנו משמחים אותם"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום מרסלו)
עמותת "שמחה לילד" הוקירה היום (שישי) עבוד לאיש העסקים ובעלי רשת המרכולים "שיווק השקמה" רמי לוי, ורעייתו עדינה, כשהעניקה להם אות הוקרה באירוע השנתי של העמותה שנערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב, בהשתתפות למעלה מ-2,000 אנשים. 
שמחה לילד היא עמותה המלווה ותומכת בחונכות אישית, בפעילויות קבוצתיות ובבתי החולים, מאות ילדים החולים במחלות גנטיות וכרוניות. מי שהעניק ללוי ורעייתו את הפרס היה מנכ"ל העמותה, אלי קלרמן, שסיפר על תרומתו הרבה של רמי לוי לעמותה, בסכום של כמה מאות אלפי שקלים.
קלרמן אמר: "הם החלו לפני כעשור בפתיחה ובתמיכה של קבוצת ילדים ראשונה בירושלים. ולאחר מכן תמך בקבוצה שנייה בעיר, ואז פתחו עוד קבוצה של ילדים בצפון הארץ. הפעילות בקבוצת השווים חשובה מאוד לילדים וכוללת מחנות קיץ, ימי ספורט אתגרי ושלל פעילויות נוספות, ותרומתם של רמי ועדינה לעמותה סייעה לנו רבות בעבר, ובטח ובטח שהיום. אהבתם לילדים כוללת לא רק תרומה כספית, אלא השתתפות של ממש באירועי העמותה, בפגישות עם ילדים שהם מזמינים לביתם, ובמעורבות מרובה".
רמי לוי אמר: "ללא המתנדבים של העמותה שעושים עבודת קודש, התרומות לא היו שוות כלום. אני רוצה להודות להם מקרב לב. הילדים משמחים אותנו כמו שאנחנו משמחים אותם". עדינה: "זו זכות גדולה לתרום ולשמח את הילדים האלה. אנחנו גם נוהגים לארח אותם ואת המתנדבים בבית וזה מאוד מרגש אותנו וממלא אותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה