משפט

רמי לוי תובע חצי מיליון שקל: מי עשויים לשלם?

בפעם השנייה, שנה אחרי התביעה הקודמת שנמחקה בשל טעות שביצע, הבעלים של 'שיווק השקמה' וישראל תובע את מנכ"ל ארגון מגדלי הדגים בטענה ללשון הרע
מערכת ice |  11
רמי לוי (צילום מקאן אריקסון)
קצת פחות משנה חלפה מאז שהתביעה שלו נמחקה, רמי לוי הגיש שוב תביעת לשון הרע כנגד מנכ"ל ארגון מגדלי הדגים אלי שריר. סך התביעה עומד על חצי מיליון שקל בסך הכל, כשהפעם הבעלים של 'שיווק השקמה' וישראייר לא מתכוון שוב לתת לתביעה לחמוק לו.
אתר "תולעת המשפט", שדיווח על התביעה, גם מזכיר שהתביעה הראשונה בסוף שנת 2021 נמחקה על ידי בית המשפט המחוזי בחיפה בשל העובדה שלוי ביקש לתקן את סכום התביעה ולהעמידה על 1.2 מיליון שקל בסך הכל, טעות פרוצדורלית שעלתה לו בתביעה כולה והיא נמחקה.
אבל מה הרקע לתביעה הנוספת? מדובר בקמפיין שארגון מגדלי הדגים השיק בסוף שנת 2020, בשיא תקופת הקורונה ובו נכתב בפייסבוק לכאורה כי ברשת 'שיווק השקמה' של רמי לוי מעדיפים למכור עגבניות תוצרת טורקיה ולא תוצרת ישראלית, דבר שהגיע ללא מעט אתרי חדשות.
 
על פי ביני אשכנזי בוואלה: "בכתב התביעה שהוגש אמש לבית המשפט השלום בחיפה כתבו באי כוחו של לוי, עורכי דין: אורי פאוסט, נתניאל טגו ויוסי מרקוביץ, ממשרד ע"ד פרל כהן צדק כי שריר וארגון מגדלי הדגים ייחסו ללוי ולרשת רמי לוי: מתן "לגיטימציה לחמאס", "הצדקת המשט לעזה והשפלת לוחמי שייטת", הצדקת "הטרור הטורקיי" ו-"רצח העם הארמני", "חיסול החקלאים הישראלים", רכישת תוצרת '"היישר מידי החמאס", עשיית יד אחת עם "ארדואן שמחרים תוצרתי ישראלית"י, '"הונאת הציבור'"; שיוויון נפש לקריסת עסקים בישראל וכוי.
"בסיום כתב התביעה לוי מציין כי הוא פנה מספר פעמים אל הארגון על מנת שיורידו את הפרסומים ברשתות החברתיות, לוי אף מציין כי הוא התקשר אל שריר באופן אישי וביקש ממנו להסיר את הפרסומים אך כפי שלוי מציין בכתב התביעה: "הנתבעים השיבו בזלול".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    תחרות הכי סבבה
    צביה רוטמן 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבחינתי עגבניה זולה מטורקיה, זו פרסומת.מעולה לבוא לקנות אצלו תחרות מחו'ל מעולה לצרכן, חצי מחיר. ללא תחרות כזו היצרנים בארץ היו מעלים מחירים הרבה יותר.
    סגור
  • 10.
    רמי לוי כמו יאיר נתניהו רוצה לעשות כסף מתביעות דיבה (ל"ת)
    סטפן גולדברג 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    עלולים.. לא עשויים.. (ל"ת)
    הילה 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מה הקשר לדגים? (ל"ת)
    גג 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    תוצרת ישראלית
    הציוני 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמי בעד הבלטה והעדפת תוצרת ישראלית בכל תחום: מזין חדלאות טכנולוגיה ושאר התחומים!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    הבנאדם לא שובע
    לקוח של רמי 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא מגיש תביעה , משחק אותה רובין הוד . והוא רחוק מיליון שנות אור מלהיות רובין הוד . סתם אחד שלא שובע . במאדם מסכן שאיבד את הנשמה שלו , בכל זאת , להפוך להיות בנאדם שרק רוצה עוד ועוד ועוד ולא שובע , זה בנאדם מסכן . ד"א , אםסיק לקנות אצלו
    סגור
  • 5.
    אבל זה נכון עד היום רמי לוי מייבא מטורקיה
    אלעד 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה לא נכון בדברים שרמי לוי מעדיף למממן את חקלאי טורקיה מאשר את החקלאים בארץ ??!!! יותר זול לו לקנות מטטרקיה ואת החקלאים המקומיים בישראל הוא גונב חופשי חופשי ויש הרבה עדויות על כך אז כדי לנוכל הזה לרדת מהעץ שלא יבוא לו בהפוכה והוא ייצטרך בסוף לשלם מיליונים על הגניבות שלו !!
    סגור
  • 4.
    פעם למעלה פעם למטה
    אריק 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רמי לוי הייקר הגיע הזמן שאנשים שהגיעו מלמטה ילמדו לפרגן לסוחרים בישראל ואתה יודע שהחיים כל כך מישתנים ותלמד שאדם יכול להיות למעלה אך בין רגע יכול להגיע למטה וואלה אחי אז תדאג לעזור לחקלאים בארץ ולמגדלים כאן
    סגור
  • 3.
    מה הקשר בין עגבניות מתורכיה לחמאס ?
    רונן 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תביעה משונה
    סגור
  • 2.
    האמת כואבת רמילה? האיש נוכל ידוע (ל"ת)
    פרוניוס 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הר הבית
    יהוידע 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הר הבית שייך לדת המוסלמית , בילעדית
    סגור