רכילות עסקית

שרי אריסון ביקשה עזרה: "עדיין קשה לי לשחרר"

המיליארדרית העומדת בראש קבוצת אריסון, שרי אריסון, חוזרת לכתוב בפייסבוק האישי שלה, חושפת גם מחייה האישיים: "אני לא בזוגיות אבל מאחלת לעצמי", ומשתפת מחיי היום-יום ועל קשיים איתם היא מתמודדת: "ביקשתי עזרה מהיקום, שמיד הראה לי משהו מעניין"
מערכת ice |  2
שרי אריסון (צילום פייסבוק/ שרי אריסון)
אשת העסקים והמיליארדרית, שרי אריסון, חזרה לאחרונה לכתוב בעמוד הפייסבוק האישי שלה, שם היא מספרת על חיי היום-יום שלה בדברים הקשורים להעצמה, וזאת כחלק מהחזון שלה אותו היא מגדירה באתר שלה "ליצור עולם טוב יותר".
אריסון עצמה גם מגיבה לעוקבים, לפעמים גם על נושאים אישיים, וזאת למרות שהיא מעידה כי היא מקבלת אלפי הודעות "ומשתדלת לקרוא ולענות לכמה שמתאפשר לי".
 
כך, למשל כתבה הפילנתרופית בת ה-64, בחודש שעבר כי "מישהו נכנס לחיים שלי לאחר הרבה שנים שלא היה". דבר שהעלה בקרב עוקביה שאלות אם כוונתה לרמז כלשהו על חייה האישיים. אריסון ענתה בדף שלה תוך כדי שהיא חושפת מידע אישי: "חחח…לא עלה על דעתי שיהיו כאלו שיפרשו שאני בזוגיות – אני לא. יש בחיים של כולנו הרבה מאוד יחסים בינאישיים בכל מני צורות ובכל מני מובנים: משפחה, חברים, ידידים וכו'. אז בקיצור – אני לא בזוגיות, מאחלת לעצמי".
בפוסט האחרון שהעלתה ביום שישי בבוקר, כתבה אשת העסקים: "בתקופה האחרונה אני מתבוננת בעצמי על דברים שעדיין קשה לי לשחרר ולא מצליחה למצוא את הדרך. ביקשתי עזרה מהיקום, שמיד הראה לי משהו מעניין".
 
מהו הדבר המעניין אותו הראה לה היקום? "הגעתי הביתה לבניין שלי והקשתי את קוד הכניסה לבניין. ראיתי שהדלת פתוחה לגמרי ואז הבנתי וצחקתי לעצמי - הפתרון כל כך ברור. אני הולכת לאוטומט ואפילו לא ראיתי שהדרך פתוחה לחלוטין".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערום היית וערומה תלכי (ל"ת)
    הרמב"ם 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מאחל לך כול טוב כי מגיע לך אשת חסד (ל"ת)
    נכה צה"ל 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור