רכילות עסקית

אחרי הדיווידנד: שרי אריסון הוציאה ספר חדש

אשת העסקים שרי אריסון, בעלת השליטה ב-11% מבנק הפועלים הוציאה השבוע ספר חדש בנושא התפתחות אישית בשיתוף פעולה עם מנחת הקבוצות נורית אלדר
מערכת ice | 
שרי אריסון (צילום יוסי זליגר פלאש 90)
המיליארדרית ומחזיקת השליטה הגדולה ביותר בבנק הפועלים, שרי אריסון מוציאה ספר חדש בנושא הכירות עצמי. אריסון חברה להליך כתיבת והוצאת הספר לנורית אלדר, מנחת סנדאות בתחום ההתפתחות הרוחנית האישית. השתיים הוציאו יחד את הספר שנקרא, "מי אני" ועוסק בשאלה המרכזית שמעלה הכותר שלו.
אריסון עצמה כבר הוציאה בעבר שמונה ספרים שהפכו לרבי מכר בעולם בכלל ובישראל בפרט כשמאחורי שותפתה ליצירת הספר עומדת אלדר שמאחוריה שיטות בתחום התפתחות רוחנית אישית שהמציאה בעצמה, וכן ארבעה ספרים פרי עתה.
אריסון התייחסה לנושא הספר שראה אור ואמרה, "יש בתוכי כל כך הרבה דברים שמרכיבים את המהות שלי, ששום תואר לא ייצג את התמונה המלאה של מי שאני. בעולם הדיגיטאלי מסתכלים על מישהו ושופטים אותו לפי התקשורת, או המראה, או העשייה" אמרה אשצ העסקים והוסיפה אודות עצמה, "אני בלמידה כל החיים וארבעים שנה בתהליכים פנימיים, והתהליך הזה לא נגמר... אז איך מישהו יכול לומר שהוא מכיר אותי? הוא מכיר את האשליה שהוא רואה".
"תהליך ההיכרות עם עצמנו לעולם לא נגמר. בכל פעם שנתבונן על דברים, נגלה רבדים חדשים. זה היופי בתהליך", מוסיפה אריסון, "אנחנו משנים צורה כל הזמן, מגלים עוד משהו על עצמנו, עוד רובד, עוד זווית. הגילוי הוא אין סופי. אני מאחלת לכם הקוראים לגלות את עצמכם ולהביא את הגרסה הכי מוארת של עצמכם לעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה