רכילות עסקית

אירוע הסטארטאפים בנמל אשדוד: אלה הטכנולוגיות שהוצגו

קיימה בסופ"ש האחרון את האירוע במתחם הנמל, כחלק מהאקסלרטור שהנמל מפעיל בימים אלו בשיתוף קרן ההון סיכון הבינלאומית  500 Global. במסגרת האירוע, הציגה אי לינג לים, המובילה את צוות התוכניות הגלובליות של קרן ההון הבינלאומית 500 גלובל, את  12 הסטרטאפים המשתתפים באקסלרטור
מערכת ice | 
נמל אשדוד (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)
חברת נמל אשדוד וקרן הון הסיכון הבינלאומית 500 Global קיימו השבוע את ה- Demo Day בהשתתפות בכירים מתחום החדשנות, וזאת כחלק מהאקסלרטור לקידום טכנולוגיה ימית.
חברת נמל אשדוד קיימה בסופ"ש האחרון את האירוע במתחם הנמל, כחלק מהאקסלרטור שהנמל מפעיל בימים אלו בשיתוף קרן ההון סיכון הבינלאומית  500 Global. במסגרת האירוע, הציגה אי לינג לים, המובילה את צוות התוכניות הגלובליות של קרן ההון הבינלאומית 500 גלובל, את  12 הסטרטאפים המשתתפים באקסלרטור.
בין הסטארטאפים המשתתפים - סטרטאפים מתחום האופרציה והלוגיסטיקה, סטרטאפים בתחום האבטחה, סטרטאפים בתחום הקיימות וסטרטאפים בתחום ה-BD. שיקו ז'אנה מנכ"ל חברת נמל אשדוד אירח את הדמו דיי, שבמסגרתו התקיים פאנל בנושא חדשנות, יזמות, והשקעות, בהנחיית ראש מערך החדשנות של נמל אשדוד רועי אברהמי, ובהשתתפות CFO הקרן 500 גלובל פול יו, שותף בדלוייט טל חן, שותף בדל טכנולוגיות עומרי גרין, ומנכ"ל חברת Loggino אשר גם לוקחת חלק באקסלרטור, שחר טל. 
 
במהלך הפאנל ציינו המשתתפים כי דווקא בגלל האינפלציה, העלאת הריבית, ועליית מחיר ההשקעות, מדובר בתקופה מיטבית להשקעה בסטרטאפים אשר יכולים לבחון את הטכנולוגיה שלהם בנמל אשדוד וגם להטמיע אותה בו. המטרה של ה-Demo Day הינה לתת לסטרטאפים הזדמנות להיחשף לבכירים וארגונים מובילים בתעשייה ובקרנות הון סיכון, להציג את קרן ההשקעות של הנמל, ולהמשיך
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה