רכילות עסקית

מה הביא את ליהיא לפיד לקניון דיזינגוף סנטר

סניף חדש של רשת חנויות היד שניה "המציאון" הושק אמש (רביעי) בנוכחות אשת ראש הממשלה ליהיא לפיד וראש העיר תל אביב רון חולדאי
מערכת ice | 
ליהיא לפיד רון חולדאי ואבי אביקר (צילום אור גפן)
רשת חנויות די השניה "המציאון" השיקה אתמול (רביעי) את חנות הדגל שלה בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב בשיתוף עם עמותת שק"ל. האירוע התקיים במעמד אשת ראש הממשלה ליהיא לפיד שמכהנת גם כנשיאת עמותת שק"ל, ראש העיר תל אביב יפו רון חולדאי ובנוכחותם של אבי אביקר, בעלי רשת המציאון, דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף דיזנגוף סנטר וגורמי רווחה, אושיות אופנה ופעילים למען צריכה ואופנה מקיימת.
 
ליהיא לפיד: נשאה דברים באירוע ואמרה: "תודה לכל העוסקים במלאכה שפעלו והקימו את המקום המרגש הזה. אני מתרגשת שכל מי שיגיע לכאן, יציץ בחלון הראווה הראשי של העיר, בלב ליבה של תל אביב, ויראה אנשים מיוחדים שעובדים בחנות הזאת. ככה לאט לאט ננגיש את הקשר ונפורר את הפחד. הלוואי ושילוב אנשים עם צרכים מיוחדים יהיה כמו המציאון הזה: אופנתי, שמח וצבעוני״.

המציאון הוקמה ב-2013 על ידי היזם הירושלמי אבי אביקר. חנויות הרשת מציעות למכירה פריטי יד שניה בלבד- בגדים, נעלים, אביזרים, מותגים, וינטג', כלי בית ומשחקים. לרשת חמישה סניפים: בירושלים, רמת גן ומעלה אדומים ושלושה מרכזי איסוף תרומות בתל אביב, מודיעין ומעלה אדומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה