רכילות עסקית

להב אנרגיה ירוקה, בשליטת להב אל.אר, מתרחבת וצומחת בחו''ל

חתמה על הסכמים לרכישת מתקנים פוטו-וולטאיים קרקעיים, מחוברים לרשת החשמל, פעילים ומניבים, בהספק כולל של כ- 35 מגה-וואט, בהונגריה ובפורטוגל, בהשקעה כוללת של כ- 42.9 מיליון אירו

מערכת ice | 
עליה באנרגיה ירוקה (צילום freepik edit ice)
חברת להב אל.אר. שבשליטת אבי לוי, דיווחה הבוקר כי חברת בת, להב אנרגיה ירוקה, חתמה על הסכמים לרכישת 100% מהזכויות במתקנים פוטו-וולטאיים קרקעיים, המחוברים לרשת החשמל, פעילים ומניבים, בהספק כולל של כ- 35 מגה-וואט, בהונגריה ובפורטוגל, בהשקעה כוללת של כ- 42.9 מיליון אירו (כולל הוצאות עסקה).
מזה, פורטפוליו מתקנים פוטו-וולטאיים קרקעיים בהונגריה, לרבות הקרקע עליה ממוקם הפורטפוליו, בתמורה של כ- 17.3 (כולל הוצאות עסקה), והיתרה בסך של כ- 25.6 מיליון אירו (כולל הוצאות עסקה) בגין רכישת מתקן פוטו-וולטאי קרקעי בפורטוגל.
 
פורטפוליו מתקנים פוטו-וולטאיים קרקעיים בהונגריה:
מתקנים פוטו-וולטאיים קרקעיים, בהספק של כ- 15.8 מגה-וואט, המניב .I.O.N שנתי ממוצע של כ-1.9 מיליון אירו למשך תקופת הפרויקט, צמוד במלואו למדד. המתקנים מחוברים לרשת החשמל הארצית החל מנוב' 2019, עם הסכמי PPA בהתאם להסדר מול רשות החשמל בהונגריה, בתוקף ל- 23 שנים נוספות, תחת ההסדר ניתן להפיק מהפרויקט חשמל בכמות של 30,311 MWh/MW וזאת במשך 23 שנה.
לפורטפוליו הועמדה הלוואה בנקאית, מבנק מקומי, הלוואת נון-ריקורס, ל- 15 שנים (יתרת תקופת ההלוואה), בסך של כ- 10.6 מיליון אירו (מזה 7.4 מיליון אירו בריבית קבועה, נומינלית (לא צמודה), בשיעור של כ- 6% לשנה, והיתרה בסך 3.2 מיליון אירו בריבית של הליבור ההונגרי + 2% שנתי). התשואה לעסקה CAP עומדת על כ- 11%, התשואה הממוצעת להון העצמי מסתכמת בכ- 10.4%, וה- EIRR מסתכם לכ- 13.8%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה