רכילות עסקית

אלו היזמיות הזוכות בתחרות "מיס פיקס" של שדולת הנשים

תחרות היזמיות Miss Fix the Universe של שדולת הנשים הגיעה לסיומה בטקס חגיגי בו הוכרזו הזוכות שזכו במענקים של עד 100 אלף שקל. ובמקום הראשון: מיזם המקדם בטיחות של נערות ברשת
מערכת ice | 
קרופיק עם הלוי פאר ורדו (צילום אביב גוטליב)
היופי של העשייה החברתית: פרויקט היזמיות של "Miss Fix the Universe" של שדולת הנשים בחר את היזמיות שזכו במענקים בסך מאות אלפי שקלים.
פרויקט היזמיות "מיס פיקס" של שדולת הנשים מתקיים בחסות המרכז לבנקאות חברתית של בנק הפועלים. הוא הוקם מתוך צורך לתת מקום ליופי שמתחולל בעשייה החברתית, ולנשים שפועלות למען תיקון עולם בקידום ערכי צדק חברתי, שוויון, קיימות, בריאות, טכנולוגיה, זכויות אדם ועוד. לתת במה ליזמיות בתחומים מגוונים ולבנות קהילה מקדמת ומקפיצה עשייה נשית חברתית חשובה.
 
קול קורא פתח את הפרויקט וכ-200 יזמיות חברתיות ועמותות הגישו את הפרויקטים שלהם למען נשים בישראל, ומעל 70,000 הצבעות התקיימו למען המיזמים. בערב סיום חגיגי, הוכרזו המיזמים שזכו וחולקו מענקים בסך כולל של מאות אלפי שקלים שמיועדים לפיתוח היוזמות הזוכות, בקרב קהילות הנשים בישראל: פתרונות לנשים במצוקה, קידום תעסוקת נשים, העצמה של נערות ועוד. הזמרת אפרת גוש הופיעה באירוע.
בין הנוכחים: ראובן קרופיק יו"ר בנק הפועלים, עמית אוברקוביץ' הממונה על משאבי אנוש ומשנה למנכ"ל בנק הפועלים, נעמה הלוי-פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, סמר בשארה, מנהלת "פועלים בקהילה", אלה אלקלעי יו"ר שדולת הנשים בישראל, היזמית חנה רדו, עו"ד עינת פישר לאלו מנכ"לית שדולת הנשים בישראל, לימור ויסברג מנכ"לית מיס פיקס, סגנית נשיאת בית המשפט המחוזי בדימוס סביונה רוטלוי, עו"ד נעמי אסיא, עו"ד בשאיר פאהום ג'יוסי, עו"ד אופיר כץ וססיל בליליוס ראש תחום אימפקט וקיימות בקרן פיטנגו.
במקום הראשון עם מענק של 100 אלף ש"ח זכה מיזם "בטוחות ברשת" של "נשים לגופן" אשר מקדם בטיחות של נערות ברשת סביב מיניות, יחסים ודימויי גוף.
במקום השני עם מענק של 75 אלף ש"ח זכתה אלא חסונה העומדת בראש המיזם "הפורום האקדמי יפואי", שמטרתו להגדיל את מספר האקדמאיות והאקדמאים ובעלי ההשכלה הגבוהה בחברה הערבית כאמצעי לשיפור המעמד הכלכלי והחברתי.
במקום השלישי עם מענק של 50 אלף ש"ח זכה ארגון "שוות - מנהיגות לנערות" שמקדם את כישורי המנהיגות והיזמות החברתית של נערות מכל הארץ במטרה ליצור דור של נערות מובילות שינוי.
בתואר "חביבת הקהל", המיזם שקיבל את מספר ההצבעות הגבוה ביותר ע"י הקהל בבית, זכתה רעות אופק שהקימה את "עמותת אופק" – הבית לנפגעות ונפגעי אלימות במשפחה.

בנוסף, עשר יזמיות נוספות נבחרו ל"ראויות לציון" וקיבלו מענק של 10,000 שקל כל אחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה