רכילות עסקית

הכריש של קשת 12 חושף הכל: כך משקיעים נכון

אמיר איל הגיע להרצות בפני לקוחות חברת מלם שכר בכנס שנתי והסביר על ההבדל בין תגובות המשקיע הפרטי בשוק ההון לבין ניהול מקצועי של ההון בחסכונות, וסיים בתחזית זהירה אך אופטימית לשנת 2023
מערכת ice | 
אמיר איל (צילום אייס)
אתמול (שני) התקיים כנס לקוחות שנתי של חברות מלם שכר וסינריון באולם האירועים לאגו שבראשון לציון. לכנס הגיעו למעלה מ-800 בכירי חברות וסמנכ"לי משאבי אנוש וחשבי שכר. במרכז הכנס הוצגו הטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות לניהול השכר והמשאב האנושי בארגון, ששמות את העובד במרכז.
כמו כן, במסגרת הכנס, הרצה אמיר איל, יו"ר קבוצת אינפיניטי, המוכר מתוכנית "הכרישים" בקשת 12, על חדשנות מעולמו של הכריש, והסביר על ההבדל בין תגובות המשקיע הפרטי בשוק ההון לבין ניהול מקצועי של ההון בחסכונות, וסיים בתחזית זהירה אך אופטימית לשנת 2023. הקהל נהנה מהרצאה מושקעת למדי של איל שנחשב לאחד השמות המובילים בתחום.

אילן טוקר, מנכ"ל משותף של קבוצת מלם תים ומנכ״ל מלם שכר, הציג בפני המשתתפים את המערכות הטכנולוגיות החדשות מבית מלם שכר, המאפשרות ניהול דיגיטלי הוליסטי של המשאב האנושי והשכר גם יחד.
בהמשך לכך, הציג דותן זיידל, סמנכ"ל משאבי אנוש של האוניברסיטה העברית, כיצד הטמיעה האוניברסיטה את המערכות החדישות הללו לשיפור הניהול של צוות העובדים והמרצים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה